Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Wenge vloerdelen

Wenge vloerdelen

Hallo houtbewerkers,
    Ik heb een partijtje wenge vloerdelen in mijn bezit die mij in de weg liggen daarom mag er wat van weg.
    Het gaat om stroken van ongeveer 35 x 7 cm en 18-20mm dik, een barbaar heeft ze in het verleden een soort van wit geschilderd.
    Dit is een latex verf die niet in het hout getrokken is en dus gewoon kan worden weggeschuurd of beter geschaafd.
    Ze zijn rondom voorzien van een groef die vroeger met een losse veer werd verbonden, handig als je ze vlak wilt toepassen voor een blad iod.
    Verder heel mooi als decoratieve aanvulling bij bv Maple in meubelen of zo.
    Ik vraag € 20 per vierkante dat zijn 45 plankjes.
    Groetjes samoht

Re: Wenge vloerdelen

waar zijn deze te koop?

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2010

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door samoht
    Hallo houtbewerkers,
    Ik heb een partijtje wenge vloerdelen in mijn bezit die mij in de weg liggen daarom mag er wat van weg.
    Het gaat om stroken van ongeveer 35 x 7 cm en 18-20mm dik, een barbaar heeft ze in het verleden een soort van wit geschilderd.
    Dit is een latex verf die niet in het hout getrokken is en dus gewoon kan worden weggeschuurd of beter geschaafd.
    Ze zijn rondom voorzien van een groef die vroeger met een losse veer werd verbonden, handig als je ze vlak wilt toepassen voor een blad iod.
    Verder heel mooi als decoratieve aanvulling bij bv Maple in meubelen of zo.
    Ik vraag € 20 per vierkante dat zijn 45 plankjes.
    Groetjes samoht
    Als je in het noorden woont heb je de eerste 45 plankjes verkocht.... :mrgreen:

Hallo peter en Jan,
    Ik woon in Heemstede.
    Jan; ik heb familie in zuidlaren is dat noordelijk genoeg?

is opsturen mogelijk?(verwacht van niet ivm het gewicht

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Hoeveel heb je er in totaal ??

Hallo Rick,
    ik schat een 9 m2, maar ik zal het even precies bekijken vanavond.
    Groetjes Tom

Hallo Tom,

Als je het kunt versturen, dan wil ik graag een m2 kopen!

Peter

Hallo, wenge liefhebbers om directer te communiceren kunnen we misschien nu beter overstappen op de E-Mail?
    mijn adres is t.vanhardeveld@planet.nl.
    Misschien helpt het iemand van jullie maar vrijdagmiddag ben ik in Ermelo. vlak bij afrit 12 van de A28.
    Gr Tom

Ook ik heb wel interesse in een m2.

Ik kom uit Amsterdam, en vertoef vaak in de buurt van rotterdam/ridderkerk misschien kan ik voor iemand anders ook meenemen?

(Het zou overigens handig zijn als iedereen zijn (globale) woonplaats in zijn profiel zet.)

Forum Rechten