Vlaming bouwt Hollandse keuken in Luxemburg

Pascal

Actieve deelnemer
27 dec 2011
178
1
Luxemburg
Hallo,
Mijzelf even voorstellen ik ben Pascal, 44 en woon In Luxemburg stad. Ik lees al enkele tijd jullie forum en heb er al aardig wat nuttige informatie op gevonden. Ik ben ingenieur elektromechanica en werk in een elektriciteitscentrale. Houtbewerken is een van m’n hobby’s naast gitaar spelen en koken.
Momenteel ben ik bezig de keuken te verbouwen, t’is te zeggen nieuwe kastjes aan het maken. De kasten zijn in berken multiplex met beuken fineer en de deurtjes zijn in oranje Kronospan met een massief beuken randje. Hollands slaat dus op de kleur niet op de stijl :mrgreen:
Mijn werkplaats is de garage die ook dienst moet doen om de auto in te parkeren, ik kan dus jammer genoeg geen grote stationaire machines hebben.
Mijn eerste ervaring met houtbewerken was het maken van tuinmeubelen voor mijn ouders toen in 12 was, gewoon met grenen latten van de bouwmarkt en deuvelverbindingen.
Verder heb ik een aantal meubels gemaakt van multiplex platen die ik op maat liet zagen. Nu is het de bedoeling om ook in massief hout te gaan werken, ik heb dan ook onlangs een klein vlak en vandikte bankje gekocht, 254 mm breed, made in China. Weliswaar niet top maar ik zal het er wel mee doen.
Groetjes,
Pascal
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.