Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Pallet prachtig hout voor bijna niets

Wegens ruimtegebrek hebben we weer eens opgeruimd zodat we een pallet vol met leuke stukken hout hebben staan. Het zijn droge stukken in allerlei afmetingen van de volgende soorten:
    • Esdoorn
    • Boiré
    • Afromosia
    • Essen
    • Iroko
    • Meranti
    • Eiken
    • Noten
    • Wengé
    • Ovankol
    • Iepen
    • Bubinga

Al deze houtsoorten liggen dus op de ene pallet; we hebben niet een pallet vol van iedere soort apart.

Bij elkaar is het ongeveer 0,4 cubieke meter en het is af te halen voor degene die op 1 januari 2012 het hoogste bod heeft gedaan naar info@politoeren.com . Het startbod is de belachelijke weggeefprijs van € 50,= (anders gaat het in de kachel).

O ja, je moet het uiteraard zelf af halen in Groot-Ammers.

Vragen? Even mailen naar info@politoeren.com

Re: Pallet prachtig hout voor bijna niets

best Ron,

heb je ook een foto van al dat moois? (1 foto van de pallet) Misschien heb ik dan interesse!

bedankt
    Thom

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2010

kansloos hier ...op marktplaats is het starbod 100 euro....een verdubbeling van de prijs dus...

deze houtsoorten liggen dus op deze ene pallet; we hebben niet een pallet vol van iedere soort apart.

Bij elkaar is het ongeveer 0,4 cubieke meter en het is af te halen voor degene die op 1 januari 2012 het hoogste bod heeft geplaatst in een mail naar info@rons.biz.

Het startbod is de belachelijke weggeefprijs van € 100,= (anders gaat het in de kachel).

O ja, je moet het zelf af halen in Groot-Ammers.

ja we bieden hier dan ook erg graag op onzichtbare dingen..

http://www.rons.biz/contents/nl/d264.html

volgens mij de moeite waard

Heren waarom die negatieve reacties? Ik heb Ron een mail gestuurd en hij gaf keurig antwoord inclusief foto's. Samponnete ik vind je post eigenlijk gewoon een sneer naar iemand die wat leuke houtsoorten tegen een mooie prijs verkoopt.

btw je hoeft niet te reageren he

500 euro voor 0,4 kuub hout das dus 1250 voor een kuub, dikke kans dat er voor jou incourante maten inzitten of stukken waar je niks mee doet, lijkt mij dus een dure grap worden en zeker geen koopje wat je niet kunt laten lopen.... of zit ik er nu naast?

Voor de verkoper overigens wel prettig... beter 500 euro in je knip dan 0,4 kuub hout in je kachel....

€ 500,00 - ik wist niet dat het inclusief heftruck was.
    vr.gr. Jan Pranger.

Ik ga ook maar eens opruimen...

August, mijn post was een reactie op de woorden "kansloos hier" en "belachelijke weggeefprijs" en vnl. op de bijna letterlijke herhaling van de opstartpost, en dit nog steeds zonder foto's en zonder verdere info over gemiddelde afmetingen van het hout. Kan dus een duur grapje worden zoals Scheppie aangeeft..en ook weer niet. Maar afgaande van de info die men geeft kan je niet veel opmaken. Gelukkig heeft iemand anders intussen de moeite genomen om een linkje naar foto's te posten.

Maar goed, iedereen leest zoals hij/zij dat zelf wil uiteraard.

Forum Rechten