Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Fineer regio Rotterdam

Beste mensen,

Wellicht dat iemand mij hier kan helpen.

Ik van plan om t.b.v. een maquette houtfineer te gaan gebruiken echter ik kan geen winkels/handelaren in de regio Rotterdam vinden die dit aan particulieren verkopen.

Vroeger kon ik terecht bij de Westerhouthandel in Rotterdam echter deze is dit jaar failliet gegaan. Vandaag was ik bij Baars & Bloemhoff in Schiedam, zij leveren echter alleen aan bedrijven en verkopen ook alleen hele bladen (ongeveer 2400x1200mm.). Meier & Blessing (modelbouw) heeft soms wel eens een 1 of 2 velletjes liggen maar die zijn weer erg klein (A4-formaat).

Wie weet er een adres in of in de buurt van Rotterdam. Bij voorkeur een ruim gesorteerde aangezien ik nog geen directe keuze voor de houtsoort gemaakt heb. Het zou mooi zijn als ze ook kleinere bladen dan 2400x1200mm. verkopen.

Hopelijk weet iemand een adres!

Re: Fineer regio Rotterdam

Je kunt b.v. kijken bij
    FIBEX fineer- en houthandel b.v.
    Veerpolder 6b
    2361 KV Warmond
    Telefoon: 071 3012000
    Fax: 071 3010523
    e-mail: info@fibex.nl

@Jan: dank, ik kwam deze een paar minuten geleden ook tegen via een speakerbouw forum. Ziet er goed uit. Weet je of ze ook aan particulieren leveren.?

Ze leveren ook aan particulieren. ik haal daar zelf ook wel eens fineer.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2008

Fineer in de afmeting 2400x1200 mm, is fineer dat al is voorgelijmd op papier. Dit soort fineer zul je niet snel te koop aantreffen in kleinere afmetingen. Hooguit als afvalstukken. Fineer "rechtstreeks van de boom" is meestal niet breder dan 25 a 30 cm. Uitschieters daargelaten.

Ed

Mocht je nog opzoek zijn naar Fineer ik verkoop fineer.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 010lab Bekijk Berichten
    Beste mensen,

Wellicht dat iemand mij hier kan helpen.

Ik van plan om t.b.v. een maquette houtfineer te gaan gebruiken echter ik kan geen winkels/handelaren in de regio Rotterdam vinden die dit aan particulieren verkopen.

Vroeger kon ik terecht bij de Westerhouthandel in Rotterdam echter deze is dit jaar failliet gegaan. Vandaag was ik bij Baars & Bloemhoff in Schiedam, zij leveren echter alleen aan bedrijven en verkopen ook alleen hele bladen (ongeveer 2400x1200mm.). Meier & Blessing (modelbouw) heeft soms wel eens een 1 of 2 velletjes liggen maar die zijn weer erg klein (A4-formaat).

Wie weet er een adres in of in de buurt van Rotterdam. Bij voorkeur een ruim gesorteerde aangezien ik nog geen directe keuze voor de houtsoort gemaakt heb. Het zou mooi zijn als ze ook kleinere bladen dan 2400x1200mm. verkopen.

Hopelijk weet iemand een adres!
    Mocht je nog opzoek zijn naar fineer ik verkoop fineer en ben gevestigd in Rotterdam bij de keilewerf.

Forum Rechten