Kerst/Nieuwjaar wensen

WR1944

Oud hout
Bij deze wil ik alle forummers alvast Prettige Kerstdagen toewensen alsmede een goede jaarwisseling en een gezond en splintervrij 2012.
De meegestuurde foto is misschien een beetje vreemd maar er zit toch een passend verhaal aan vast. De lady of the house wilde Kerstkoekjes maken maar kon zo snel geen vormpjes vinden. Ze stond al klaar om naar een locale supermarkt te rijden (typisch Amerikaans) maar ik zei dat ik die sneller kon maken dan zij ze kon kopen. Dus pakte ik een restje gegalvaniseerde staalplaat van ongeveer een halve millimeter. Stroken van geknipt en met een punttang de vormen gebogen. Een popnagel er in en klaar waren ze.

Attached files
 

KoWrds

Actieve deelnemer
24 apr 2011
100
0
[album]358[/album]
van uit Stein de beste wensen voor jullie allen en jullie dierbaren.
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Uit het mooie Ridderkerk wens ik alle lezers fijne Kerstdagen. En een voorspoedige jaarwisseling. Pas op met VUURWERK, er is meer dan genoeg gereedschap om een vinger aan kwijt te raken ;)

Hartelijke groet Hugo
 

mootje

Post veel
31 dec 2010
820
0
zuid-holland
fijne, prettige dagen en een heel goed, gezond 2012.
en laten we creatief blijven met z'n allen.

leuke vormpjes geworden, zullen ook vast lekker zijn die koekjes. ;-)
 

G.A.V.

Actieve deelnemer
29 aug 2010
149
0
Ook vanuit mijn werkplaatsje wil ik iedereen hele fijne Kerstdagen en een fantastisch 2012 wensen!

Groetjes G.A.V.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Iedereen fijne dagen en een goede jaarwisseling gewenst. De kerstman heeft mij enorm blij gemaakt met wat bessey-klemmen!!!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.