Keuken beslag / kastinhoud

Marc

Nieuw lid
25 jan 2009
22
0
Hallo allemaal,

Ik wil onze eigen keuken gaan bouwen. Kan iemand mij vertellen waar ik kwaliteits rails, scharnieren, kast inhoud, etc als particulier kan kopen?

Marc.
 

GvdW51

Actieve deelnemer
5 jan 2009
100
0
Hallo Marc

Ik heb goede ervaring bij `Toolstation` (http://www.toolstation.nl )onder productgroep ijzerwaren
staan keukentoebehoren.De catalogus is gratis te verkrijgen ;)

m.v.g. Geurt
 

Marc

Nieuw lid
25 jan 2009
22
0
Geweldig forum. Bedankt voor alle reacties. Anette ik ga voor Wurth denk ik , is kwalitatief beter volgens mij. Kwam via ArieProducton link van woodworking ook nog op het merk Hettich wat volgens mij vergelijkbaar is met Wurth. Ga erachteraan. Nogmaals bedankt. Marc.
 

zuma

Post veel
20 jan 2009
974
2
Gouda
Tja Hettich, blum en wurth zijn allemaal goede beslagmerken. Ieder merk heeft wel zo zijn eigen specials dat is wel leuk om je daar eens in te verdiepen voor een keuken.
 

borre

Actieve deelnemer
14 jun 2008
538
63
munstergeleen (Lb)
Alleen jammer dat Wuth.nl niet aan particulieren levert. Schijnbaar zijn particuliere euro's minder waard dan bedrijfseuro's. Ik ben blij dat ik vlak bij Belgie en Duitsland zit waar dit krampachtige groothandelsdenken niet zo'n vaart loopt. Volgens mij brengt een particulier die zijn hele keuken zelf maakt net zoveel geld op als een eenmans interieurbouwer die dit voor een ander doet.

Ed
 

Ger

Actieve deelnemer
7 aug 2008
28
0
Beste ED,
Jij hebt het toch nog makkelijker je kunt toch in geleen bij hoens terecht lijkt me groot genoeg en keus ook groeten

Ger
 

borre

Actieve deelnemer
14 jun 2008
538
63
munstergeleen (Lb)
Diezelfde Hoens die vroeger in hartje Geleen een winkel had waar je inderdaad voor de meest onmogelijke dingen terecht kon, en die daarna naar een industriegebied verhuist is waar eerst alle particulieren en daarna zelfs bedrijven die minder dan 5000 euro per jaar afnamen de deur werd gewezen, waarna het zo goed ging dat een jaar of twee geleden de zaak over de kop is gegaan ?

Ed
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.