Zaagtafeltje

herbieferbie

Actieve deelnemer
8 aug 2011
229
1
Oud gastel
Hallo medeklussers

Ik heb intresse in de volgende machine : http://www.axminster.co.uk/axminster-ax ... rod833225/
Ik ben op zoek naar een nauwkeurige zaagtafel, met de nadruk op nauwkeurig. Heb eens een zaagtafel van Einhell gehad maar daar lag de nadruk meer op hell als Ein. Ik heb geinformeerd en opgestuurd en al kan ik hem voor 550 euro in huis hebben. Voor iets groters heb ik geen ruimte.
Wat vinden jullie van de prijs kwaliteitsverhouding, en heeft 1 van jullie misschien ervaring met deze machine ?
En zijn er goede alterantieven te koop voor deze prijs of iets minder. Nogmaals formaat van de machine moet niet te groot zijn hooguit als deze machine en wil er erg nauwkeurig mee kunnen zagen.

Alle info is welkom.

Fijn weekend allemaal :)

Grt HF
 

Creatief_Met_Hout

Actieve deelnemer
2 jul 2010
244
0
Deze zaagtafel is net langsgekomen in topic zaagtafel metabo / makita.
Er zijn meer mensen op zoek naar een leuke tafelZaag.
Misschien handig om bij dat draadje aan te sluiten?
 

meubelmaker29

Actieve deelnemer
1 jan 2010
167
0
Hallo,

Ik heb zelf vorige week een 2e handse Metabo 1688 via marktplaats gekocht.
Het blad was alleen niet meer wat.
Na enige onderhandeling heb ik hem meegekregen voor €115,-
Thuis helemaal schoongemaakt en een ander blad erop gezet.
Het resultaat is gewoon super, een hele sterke compakte machine voor weinig geld.
Wat ik hiermee zeggen wil is dat je misschien eens naar een 2e handse machine kunt kijken.
Voor het geld waar jij een nieuwe voor koopt kun je echt een hele mooie 2e handse met veel meer kwaliteit kopen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.