Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Zaagtafeltje

Zaagtafeltje

Hallo medeklussers

Ik heb intresse in de volgende machine : http://www.axminster.co.uk/axminster-ax ... rod833225/
    Ik ben op zoek naar een nauwkeurige zaagtafel, met de nadruk op nauwkeurig. Heb eens een zaagtafel van Einhell gehad maar daar lag de nadruk meer op hell als Ein. Ik heb geinformeerd en opgestuurd en al kan ik hem voor 550 euro in huis hebben. Voor iets groters heb ik geen ruimte.
    Wat vinden jullie van de prijs kwaliteitsverhouding, en heeft 1 van jullie misschien ervaring met deze machine ?
    En zijn er goede alterantieven te koop voor deze prijs of iets minder. Nogmaals formaat van de machine moet niet te groot zijn hooguit als deze machine en wil er erg nauwkeurig mee kunnen zagen.

Alle info is welkom.

Fijn weekend allemaal :-)

Grt HF

Re: Zaagtafeltje

Deze zaagtafel is net langsgekomen in topic zaagtafel metabo / makita.
    Er zijn meer mensen op zoek naar een leuke tafelZaag.
    Misschien handig om bij dat draadje aan te sluiten?

en hier ook nog eens:
    viewtopic.php?f=18&t=4592

ok gaan we dat in de gaten houden :-)

Hallo,

Ik heb zelf vorige week een 2e handse Metabo 1688 via marktplaats gekocht.
    Het blad was alleen niet meer wat.
    Na enige onderhandeling heb ik hem meegekregen voor €115,-
    Thuis helemaal schoongemaakt en een ander blad erop gezet.
    Het resultaat is gewoon super, een hele sterke compakte machine voor weinig geld.
    Wat ik hiermee zeggen wil is dat je misschien eens naar een 2e handse machine kunt kijken.
    Voor het geld waar jij een nieuwe voor koopt kun je echt een hele mooie 2e handse met veel meer kwaliteit kopen

toevallig dat je oog ook net op deze zaag gevallen is. idd had ik ook een revieuw geplaatst. als je nog meer info wilt of foto's, stuur gerust een pb! suc6 met je aankoop

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Inderdaad beter naar een goede 2e hands kijken, want met het budget wat jij voor ogen hebt ga je geen hele nauwkeurige nieuwe machine vinden.

Forum Rechten