until we meet again

[album]353[/album]

Voor de INSTANT GALLERY tijdens de WOODTURNING CRUISE 2011 had ik 2 objecten meegenomen. Van de eerste "Until we meet again" , hier 2 fotos. De woodturning cruise duurde 12 dagen Stanger / Hammerfest v.v.. Ruim 200 internationale houtdraaiers die aan het einde weer afscheid nemen, dan is de cirkel van gelijkgestemdheid weer verbroken, vandaar de onderbroken cirkelvorm. De kleuren van de cirkel reflecteren de kleuren van de bergen langs de fjorden die wij passeerden. De kleuren van de voet reflecteren de kleuren van het water.

info cruise: www.woodturningcruise.com
C&C welkom
groet
www.marcelvanberkel.nl
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Spannende vorm Marcel en knappe deformaties die doen denken aan de door de zee uitgevreten fjordenkust.
Echt jouw handtekening evenals je "waddenlandschap".
vr.gr. Jan Pranger.
 

markvanzee

Actieve deelnemer
4 okt 2011
469
1
langerak
leuk dat jij als bekende 'studio' houtdraaier ook lid bent van dit forum marcel,
hopelijk kunnen we wat van je leren.

ik vind het proces waarmee je die stukken maakt best bijzonder, je moet het maar verzinnen!

ik zie ook dat je een gebruiker bent van woodcut beitels, nu heb ik zelf een keer een woodcut beitel bij phil irons in engeland gekocht, maar verkoopt u ze zelf ook?

groeten,

mark van zee
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.