Nat gedraaide Kersen ???

heb de laatste tijd ook enkele schaaltjes van kersen gedraaid
stukken had ik ergens in een bos gevonden en zo te zien lagen ze er al enkele maandjes/jaren
helaas met droogscheuren er al in
persoonlijk vindt ik het bij sommige schalen niet echt uitmaken mits ze klein zijn
echter heb ik ondervonden dat kersen moeilijk droogt als het echt nat is

verder een erg mooie schaal

wel een pluspuntje aan dat kersen is de geur!
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Een mooie schaal van prachtig hout. Zuiver gedraaid en afgewerkt zo te zien. Persoonlijk (smaken verschillen) zou ik het mooi vinden wanneer de zeeg aan de binnenkant van de schaal ook terug te vinden zou zijn in de poot. Dus de voet van onderop in een dezelfde boog naar boven, waarbij de aansluiting aan de onderkant van de schaal iets kleiner is dan de onderzijde van de voet. Het ontwerp straalt dan meer rust en gratie uit en de vorm en het hout krijgen dan alle aandacht.
Maar ja smaken verschillen...............
vr.gr. Jan Pranger.
 

poolvos

Actieve deelnemer
28 aug 2010
318
0
70
Rotterdam
www.ericofon.nl
Hoi Jan,
Heb je bericht een paar keer gelezen en denk wel te weten nu wat je bedoeld. Hij is inderdaad laat in zeggen wat onrustig :D. Maar bedankt voor het advies.
Gr
Ron
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.655
2.535
Gaanderen
Mooi hout en netjes afgewerkt. Ik zou de binnenkant van schaal in dezelfde vorm maken als de buitenkant en de voet halveren. Maar het is niet mijn project en ik vind deze schaal leuk. Misschien een paar bonbons erin en het zou zo maar de smaak van veel meer leden kunnen zijn. :lol: :lol:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.