Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

bestelling geplaatst bij workshopheaven.com

Heb vandaag een bestelling geplaatst bij workschopheaven.com.

Wilde eerst alleen de Quangsheng no. 62 Low Angle Jack Plane lanehttp://www.workshopheaven.com/tools/...ack_Plane.html bestellen. maar bij het betalen zag ik dat ze nu 10% korting hebben dus ook maar gelijk de Narex 8116 Cabinetmakers Chisels Set of 12 http://www.workshopheaven.com/tools/...Set_of_10.htmlbesteld die ik eigenlijk voor mn verjaardag in April zou krijgen van mn moeder... Maar ja moeilijke tijden met weer een mogelijke recessie dus dan maar voordelig nu al bestellen en ja vervelend zal het niet zijn om er al goed 4 maanden eerder mee te spelen.

Ben benieuwd wanneer het binnen komt en zal dan mn ervaringen delen.

Bram

Re: bestelling geplaatst bij workshopheaven.com

Bram, dat ziet er goed uit (die schaaf), ik begrijp dat je nog geen ervaring hebt met dit merk? Overigens zijn de reviews die ik heb gelzen goed.

Klopt het dat je bij bestellingen boven £100 geen verzendkosten hoeft te betalen?

ja klopt dan is het gratis verzenden.

Heb wel ervaring met Quangsheng in de vorm van peaktool (no 6 en low angle block plane) en ben ik zeer content over.

Narex is nieuw voor me maar heb me laten leiden door de verschillende zeer positieve kritieken!

Bram

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Wow, mooie aankopen !! Zo'n low angle plane lijkt me ook nog wel eens wat, echter is er nog geen situatie geweest waar ik deze nodig had. De kwaliteit lijkt inderdaad erg goed te zijn, je leest er tenminste goede dingen over. En dan nog een mooie set beitels.......ik ben jaloers.......

Ja die #62 van QS heb ik ook al naar gekeken. Die zou niet misstaan hier op de pplank. Maar ja, die crisis he!

Het merk en de leverancier is in elk geval niks mis mee, heb ik beide goede ervaringen mee.
    Veel plezier met je nieuwe spullen.

Zeker mooie aankopen. De Narex beitels ga je denk ik geen spijt van krijgen (de schaaf ook niet overigens..) Ik heb ze zelf ook en bevalt prima.

GMPF*%$#@^ Kom ik thuis briefje van de UPS... Heb het gemist! laat het nu morgen op mijn werk afleveren! Dus kan morgen hoe het is afgeleverd door Workshopheaven.

Bram

Baptist is ook bezig met de low angle schaaf, allen dan onder hun label Peak Tools.

http://www.baptist.nl/webwinkel_prod...83&detail=true

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woodworker
    Baptist is ook bezig met de low angle schaaf, allen dan onder hun label Peak Tools.

http://www.baptist.nl/webwinkel_prod...83&detail=true
    Klopt heb eerst, voordat ik bestelde bij Workshopheaven.com, contact opgenomen met Titus Baptist of zij hem ook in het assortiment zouden nemen. Kreeg zeer snel reactie dat hij het ging onderzoeken en een tijdje later kreeg ik een mail dat ze hem ook zouden gaan aanbieden. Helaas maar met 1 schaafbeitel en duurder dan bij workshopheaven.com. Dus de keuze was zeer makkelijk om hem dan maar in Engeland te bestellen. Ben graag klant bij Baptist, maar mijn portemonnee regeert de keuze tussen voordeliger en meer en duurder en minder zeer verstandig.

Bram

Vandaag de bestelling ontvangen. Keurig verpakt! Eerst de mooie schaaf! wat een beauty! Zou hem zo in de kamerkast zetten! Daarna de beitels. zo 12 zijn er wel erg veel als je eerst maar 4 bahco's had... Zit netjes een magneetstrip bij, maar ik denk dat ze in een zelfgemaakte houder komen in mn nog te bedenken toolcabinet.

Alleen toen... mmm wat schetst mijn verbazing... moest ik niet 3 verschillende schaafbeitels hebben... Wat blijkt... Heb ik 2 maal een schaafbeitel geslepen in een hoek van 25 graden en 1 maal een in een hoek van 38 graden. Alleen geen 1 in een hoek van 50 graden...

Heb net 2 maal gemaild, de eerste keer de foto vergeten. Ik heb er volle vertrouwen in dat het prima goed komt. Zulke foutjes gebeuren met als voordeel dat je gelijk de service kan testen!

Bram

Attached files

Forum Rechten