lichtboog voor de kerstperoide

monkeyfreek

Actieve deelnemer
25 jan 2011
286
0
Hey ,

normaal zetten we hier met kerst steeds zo een driehoek met lampjes op ( in de vorm van kaarsjes ) voor de ruit .
Maar die begint toch wat tegen te steken na al die jaren , dus heb ik een vervanger gemaakt .

IMG_6055.jpg


IMG_6058.jpg


IMG_6061.jpg


Nu moet ik wel nog de verlichting kopen en plaatsen en dan kan hij achter het raampje gezet worden :)

Groetjes
Ruben
 

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
Mooi! Daar zit vast een hoop werk in. Kan je misschien nog een foto plaatsen als de verlichting erin zit?
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Hallo Ruben.
Niet direct mijn hobby afdeling maar wel mooi gemaakt. Het lijkt wel op de echte volkskunst uit het voormalig Oostduitse Erzgebergte - tegen de Poolse grens. Daar is dit werk een traditie. Evenals het maken van houten poppetjes (Räuchermännchen).
vr.gr. Jan Pranger.
 

monkeyfreek

Actieve deelnemer
25 jan 2011
286
0
Laat die foto's maar komen he René ;) .

Het heeft wat langer geduurd vooraleer de lampjes terug in stock waren in de winkel.
Maar heb maandag een berichtje gekregen dat ze binnen waren gekomen , dus woensdag achter de lampjes gegaan .
Direct van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog wat plannetjes te kopen voor een andere lichtboog en 2 plannetjes voor een klok in hout te maken ( niet de klok zelf maar een omkadering in de vorm van een draak ).

IMG_6613.jpg


IMG_6626.jpg


IMG_6614.jpg


IMG_6624.jpg


IMG_6623.jpg


Groetjes
Ruben
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.