keuze zaagtafel Metabo/Makita

stefano

Actieve deelnemer
20 jun 2010
54
1
www.keukenenmeubelmakerij.nl
misschien een late reactie maar ik heb zelf ook in dezelfde keuze gestaan.. ik had eerst een bosch pts 10 maar wou liever een afkortarmpje erbij.

nu kwam ik bij axminster ts 200 uit, misschien niet heel bekend maar op de engelse forums veel over te vinden gietijzeren blad. en de tafelverbreding van aluminium evenals de rails waar de afkortarm over loopt. ik heb hem gekocht bij een belg, alles bij elkaar in 1 pakket. onderstel afkortarm etc etc. alles bij elkaar voor 575 euro

de afzuiging is gewoon goed, zelf gebruik ik hem veel voor theedoosjes maar ook voor kasten.
ik raad je zeker aan eens goed rond te snuffelen over deze machine want werkelijk ik heb er nog geen minpunt over te vertellen. zaagsnede netjes, uitzonderlijk stille motor. kortom echt een aanrader!
ik zal gelijk een revieuw plaatsen, verdere info kan je daar vinden.

bij deze de site waar ik hem gekocht heb:
http://www.capellemanmachines.be/tafelzaag_axminster_TS_200.htm
 

Creatief_Met_Hout

Actieve deelnemer
2 jul 2010
246
3
Verzendkosten a 40,- komen er inderdaad nog bij, maar er zit wel het onderstel bij.
Het is de mlt100x en niet de mlt100.
Dus totaal voor 550,-

Ga ook nog ff kijken naar de ts 200 die stefano aanbeveelt.
De AEG ts250k ziet er ook degelijk uit, maar hier kan ik geen recenties vinden. Prijs is wel weer erg leuk. voor ca 360,- ben je de trotse eigenaar.
 

herbieferbie

Actieve deelnemer
8 aug 2011
229
1
Oud gastel
Ik heb geinformeerd en kwam voor de complete set thuisbezorgt op 457 pond oftewel 545 euro op dit moment.
Goedkoper als in belgie daar kun je hem ophalen voor 575.
Maar hij blijft mooi....... nog even dromen :)

HF
Creatief_Met_Hout zei:
Heb gisteren mailtje gestuurd, vandaag al antwoord.
Ik heb geinformeerd en kwam voor de complete set thuisbezorgt op 457 pond
Maar verzendkosten vallen niet echt mee. 126 pond om hem thuis te krijgen,
Machine zelf kost 420 pond. Totaal dus ca 550 pond omgerekend rond de 640 euro.
Dan is het aanzienlijk goedkoper om hem in nederland te bestellen.
 

herbieferbie

Actieve deelnemer
8 aug 2011
229
1
Oud gastel
Misschien kunnen we met zijn 3-en kopen, voor 1 stuk kreeg ik geen korting, toen ik mailde direct bestellen in Engelland goedkoper was mailde hij dan moet je dat doen. Maar hoe meer gegadigden hoe goedkoper misschien, Als iemand wat gaat ondernemen ff een pb tje svp

Grt HF
 

meubelmaker29

Actieve deelnemer
1 jan 2010
167
0
Houd er wel rekening mee dat de mlt100x van makita hier in Nederland niet bij de vakhandel verkrijgbaar is.
De mlt 100 machines die hier aangeboden worden komen rechtstreeks uit Engeland.
Mocht je er wat mee krijgen dan kun je er hier in Nederland bijna nergens mee terecht.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.