Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: nieuw hier

nieuw hier

hallo even voorstellen.
    ik ben martin 34 jaar oud woonachtig in een dorpje onder leerdam.
    ben werkzaam als voorman hovenier.
    10 jaar geleden hebben we een huis gekocht uit 1890 en deze drastisch eigenhandig verbouwd .
    daar is de liefde voor hout geboren/blijven hangen.
    vorig jaar heb ik een half jaar plat gelegen als gevolg van een hernia en heb ik houtdraaien ondekt is geweldig,verder maak ik graag alles van kaarsen standaard tot complete aanbouwen.

groeten martin

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Re: nieuw hier

Welkom Martin, ik zag al wat werkstukken voorbijkomen bij de houtdraai-afdeling. Ben zeer benieuwd naar de komende werkstukken

martin je bevind je in een gelukkig positie. als hovenier kom je waarschijnlijk vaak mooie houtsoorten tegen. fijn om te horen dat je ook aan het draaien geslagen bent.
    mocht je ooit een flinke lading stammen hebben die je zelf niet weg kan werken dan mag je mij altijd contacteren. ik wil het e.v.t zelf ter plekke in blokken zagen en meenemen, geen stam is mij te dik om te gebruiken (ben in bezit van een zware kettingzaag)
    ik woon namelijk redelijk dichtbij leerdam.

groetjes,

mark van zee

bijzondere houtsoorten genoeg het is maar wat je er in ziet.
    zo heb ik peren liggen met een soort vlam in het hout terwijl peren normaal vrij zaai is.
    zo heb nog hulst cornus taxus walnoot duindoorn krent koelrotheria olijf liggen.
    komende werk stukken weetje nooit heb erntig gebrek aan tijd andere hobby"s

groet martin

Welkom op ons forum Martin.

jaap

welkom hier, martin, klinkt erg leuk, die houtvoorraad, ben benieuwd wat je eruit gaat halen.

Forum Rechten