250 leden in het houtforum!!

A

Athanor

Guest
Zoals jullie kunnen zien kunnen we vandaag het 250e lid van ons houtbewerkersforum verwelkomen!! Dat is Yvonnn: meubelmaker in opleiding en jong! Dan weten we waar de toekomst ligt!

Yvonne, Welkom op ons forum als 250 lid! Nu zou je zeggen dat is een cadeau waard, dus wat dat betreft mogen de deelnemers wel wat toeschietelijker zijn op je vragen ;) Maar zo krijg je gelijk ook wel de goede indruk van dit forum waarbij zelfwerkzaamheid en wederkerigheid een rol speelt. Dus ik hoop van jou en van de anderen pittige vragen te krijgen maar ook eigen antwoorden en overwegingen die mij ook weer aan het denken kunnen zetten.

Groet van Fons
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Yvonne, hoera het 250 ste lid, welkom in ons midden.
Zeker al gezien aan de reactie van annette dat er meer dames zijn in dit forum.
Alleen maar toe te juichen.
Ad
 

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
446
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Goed werk, welkom op het forum.

Blijkbaar zijn er in Nederland toch nog meer houtliefhebbers, alleen duurt het even voordat ze uit de schulp komen. Dit gezien de gestage groei van het forum en haar leden.

Wanneer is de eerste "reunie" om elkaar en elkaars kunsten te leren kennen? Aankomende zomer???????? Als we onze krachten bundelen, krijgt het houtbewerken in Nederland misschien wat meer bekendheid/
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Gefeliciterede Yvonn, onze 250ste inschrijverster.

Voor de geinteresseerden wat statistiek over ons forum.

We zijn nu ongeveer 11 maanden actief, het forum is een paar maanden langer online, maar zonder dat er ruchtbaarheid aan gegeven werd.
We hebben tot nu tot ruim 16.000 unieke bezoekers gehad, die meer dan 48.000 keer het forum bezochten en ruim 325.000 pagina's opvroegen. Het aantal bezoeken per dag blijft gestaag stijgen en zit de laatste weken ruimboven de 250 bezoeken per dag, met een (voorlopig) record van 317 bezoeken op 1 dag!!

Zolang iedereen er plezier aan beleeft, is het meer dan de moeite waard!

jaap
 

patrick87

Nieuw lid
5 jan 2009
5
0
ik ben ook al een tijdje lid van het forum
maar post eigelijk nooit wat, het lezen van jullie stukjes vind ik ook al erg leerzaam

zelf was ik opzoek naar een goede afkortzaag. en had de kapex wel al zien staan.
maar door wat goede reacties heb ik hem ook gekocht.
en ben er erg blij mee!


groeten patrick
 

Yvonnn

Nieuw lid
18 feb 2009
4
0
Hehe, ja was op zoek en vond jullie bij google.
Dus denk meteen maar even aanmelden.
Altijd handig! Vooral nu ik net met mijn opleiding ben begonnen.

Heb al een beetje rondgesnuffeld en heb al interessante dingen gelezen :)
Hopen op nog 250 extra leden! :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.