Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Scheppach

Scheppach

Hee medeklussers.

Ik heb onlangs een mooi kolomboormachine gekocht van een dame uit Breda.

Zij heeft een schaaf vandikte bank met langatboor te koop staan en een afzuiger, alsmede een zaagtafel. De spullen zijn niet nieuw, maar ik kan je verzekeren dat ze er als nieuw uitzien, alsof het net uit de winkel komt.
    Door persoonlijke omstandigheden welke prive zijn moet ze alles verkopen. Zelf heeft ze geen verstand van de apparatuur. In mijn ogen vraagt ze er een redelijke prijs voor ( helft nieuw ), maar via marktplaats komen er alleen koopjesjagers die denken een vrouw alleen dat kopen we wel voor een prikje.

Misschien zijn er hier mensen die dit zoeken en bereid zijn er eeen eerlijke prijs voor te betalen.

Hieronder een link naar 1 van de advertenties, kun je zelf bij de andere komen. Evt doet ze de afzuiger ook apart weg ondanks het in de advertentie gecombineerd staat.

MVG HF

http://doe-het-zelf-verbouw.marktplaats ... nd=43&fs=1

Re: Scheppach

Zo gaat dat soms,dat er door omstandigheden iets te koop komt.
    Wat je echter dan ziet dat er dan altijd lijkenpikkers komen voor een buitenkansje.

:evil:

Het aangebodene komt niet overeen wat het is.
    De schaafmachine heeft geen gietijzeren,maar een plaatstalen blad.
    230 of 400 volt staat er.
    Dat kan niet,dat zijn 2 totaal verschillende aansluitingen.
    Op de foto zie je 230 aansluiting op de machine.
    Misschien dat je daar de adverteerder op kunt wijzen??

:arrow:

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2008

Onder de advertentie van de vlakbank staat:

"Gietijzeren tafelblad, precisie-langsgeleider met loep en omkeerbare hulpgeleider, verstekgeleider 2 x 60°, zaagbladbescherming met afzuigslangenset, poly v-snaar aandrijving, HW zaagblad, schuifstok, schuifgreep, montagegereedschap, tafelbladverlenging".

Lijkt me de omschrijving voor een zaagtafel.

Ed

Bedankt voor jullie info , ik ga het even doorgeven aan haar. Vinden jullie de prijzen voor wat het dan wel is een beetje fair. Op Marktplaats willen ze alles natuurlijk het liefst voor niets

Bedankt en niet verdwalen vandaag in de dikke soep heey :-)

Grt HF

Misschien dat ze de langsgeleider van de vlak/vandikte combi even bij de zaag moet weghalen.
    Kan veel narigheid besparen.

Forum Rechten