Sloophout gezocht in gelderland

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Hoi, ik heb behoefte aan oud houd wat goed doorleefd is om evt een nieuwe tafel van te maken. Iemand een idee waar in gelderland (omg Arnhem) een goede sloop zit die goed gesorteerd is en waar ik voor leuke prijs wat oud hout op de kop kan tikken?
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.485
954
Riemst
Is een plaatser van ramen geen optie? In België werden bij houten ramen de dorpels in eik gemaakt, de rest in grenen. Mijn vader heeft lang geleden een eiken bureau voor mij gemaakt van deze eik.

Mathieu
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
In Tiel zit een grote, wat alleen zijn sortering aan echt oud hout is durf ik zo niet te zeggen. In Rhenen zit er ook 1, maar die zou je wellicht eerst even een belletje kunnen geven, want zijn sortering is niet zo heel uitgebreid. Weer iets verder (Wijk bij Duurstede) zit Copier, heb ik met regelmaat wel het eea gehaald, maar die zou ik ook eerst een belletje geven als je wat specifieks zoekt. Hebben wel veel en zijn geschikte lui.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.