Kistje essen / wortelnotenfineer

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Forummers,

Ik dacht bij mijzelf laat ik eens een kistje maken......hahaha.......Ik had nog wat wortelfineer liggen, samen met 2 plankjes essenhout leek me dit een mooi begin voor een nieuw kistje.

Het is een vierkant kistje worden (220x220x70mm), houten scharnieren en sluiting en afgewerkt met walnotenolie gevolgd door danish-oil.

Helaas kan ik nog steeds geen foto's uploaden....grrrrr.....ik hoop dat de vrienden van tele2 komende week het probleem eens oplossen.

Ik ben ook bezig met een slide-show van het productie-proces dus dat volgt binnenkort nog.

Wordt vervolgd....
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Het kistje heeft het huis al verlaten. Ik ben zelf erg blij met hoe het geworden is. Normaal zou ik hier foto's posten maar dat lukt even niet.Mocht er iemand zijn met veel verstand van computers en mocht diegene in de buurt van Zwolle komen dan ben je meer dan welkom.

Mijn blog is echter wel bijgewerkt. Ik had geen idee dat het bijhouden van een blog nog een extra dimensie kon geven aan mijn hobby maar tot op heden vind ik het nog steeds erg leuk.
 

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
Ik heb net de foto's bekeken, ziet er weer heel mooi uit!

Overigens kan je, als alternatief voor het uploaden van foto's ook d.m.v. de IMG knop direct naar een foto linken.

IMG_2615.JPG
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Rick
Eindelijk weer foto's uit Zwolle :) :) Als ik even mag schieten: jammer dat het fineer achter de tralies zit. Maar verder weer een toppertje hoor. ;)

HG Hugo
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Hahaha Yep, klopt helemaal. Zal proberen de achterstand in te halen. Van dit project is er echter een slide-show op you-tube.

De plannen voor een volgend kistje zijn nog niet gemaakt maar de kans is groot dat er wel weer eentje zal volgen......
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.