iPhone houders

volkerink

Actieve deelnemer
2 mei 2010
44
1
www.volkerink.info
De laatste tijd niet veel inspiratie gehad om aan een, groot, nieuw project te beginnen. Derhalve maar een paar simpele iPhone houders in elkaar geflanst. Ik had 2 leuke applicaties gevonden. De eerste was een GPS systeem voor de golfbaan. Een redelijk nauwkeurig systeem dat je de afstand tot aan de vlag aangeeft. De tweede is een app om visite kaartjes mee te scannen. Om ze steeds op dezelfde manier te scannen leek mij een houder wel handig. Uiteindelijk is het eerste ontwerp voor de iPhone houder aan de golfkar afgekeurd. Deze heb ik later omgebouwd tot houder voor het scannen.

Attached files
 

klusfoobje

Actieve deelnemer
25 jan 2010
148
0
he perfect man!

Das precies wat ik zoek voor in mijn auto. Heb je ene mal gemaakt zodat je vlot kunt frezen oid ?
 

volkerink

Actieve deelnemer
2 mei 2010
44
1
www.volkerink.info
Klusfoobje,

Ik heb dit met de figuurzaagmachine gemaakt. In het geval van de onderste houder heb ik de omtrek van de iPhone afgetekend op Esdoorn en dit vervolgens uitgezaagd. Dit deel toen verlijmd op Mahonie en vervolgens de buitenzijde uitgezaagd. Het geheel wel afgerond met de freesmachine.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.