Forumnaam

Na enige strubelingen op het forum nu maar besloten mijn alias (Quirinus) op te geven en door te gaan op basis van mijn echte naam Jan van der Ploeg. Ik ben bouwkundige van beroep en begeleid verbouwingen/nieuwbouw en doe het onderhoud van zo'n 160 bruggen in de gemeente waar ik werk. Mijn hoofdhobby is houtdraaien. Zie bevoorbeeld de stertolpot die ik onlangs met werkbeschrijving op het forum heb geplaatst. naast deze hobby heb ik ook nog een moestuin en diverse andere belangstellingsvelden.
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Jan, hartelijk dank voor je coming-out op dit forum. Dat zouden meer leden moeten doen. Ik vind het gewoon prettig wanneer ik een beeld heb waar iemand b.v. woont. Dan kom je gemakkelijker op het idee om b.v. te wijzen op bepaalde zaken, gebeurtenissen of mogelijkheden in de buurt. B.V. leuke houtadresjes.
Natuurlijk zit daar een risico in, namelijk wanneer ik laaaaaaaaaaater beroemd ben, komen busladingen houtdraaiers met de Radius-express langs......................te gluren :lol: :lol: :lol:
Laat nog eens wat zien van je mooie werk, Jan.
vr.gr. uit Lemmer,
Jan Pranger.
 

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
Ik wist niet dat het mogelijk is je forumnaam te wijzigen, is bij mij ook niet nodig. Een pleidooi om meer van je werk te laten zien heb ik gisteren al gegeven in je post betreffende de stertolpot ;) .
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.