Verlanglijstjes.....

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.839
892
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Dave zei:
@Don,

Je moet op internet eens zoeken naar het programma RECUVA.
Dat is een gratis programma en daarmee kun je nog bestand van je harde schijf (zelfs gewiste bestanden) terughalen. Werkt super!
Dat werkt alleen als er sprake is van datacorruptie of gewiste bestanden. Een kapotte harde schijf is echt een probleem van een heel andere klasse - daarvoor moet je meestal de platters verwijderen en in een andere leeseenheid plaatsen. Soms is het voldoende om alleen de controller te vervangen. Maar louter softwarematig valt er dan meestal niks meer (zelf) te doen.
 

don

Nieuw lid
14 okt 2011
18
0
www.donsars.com
Best offtopic hoor die harddisk.
Ik en mijn vriendin werken op de apple, diskwarrior zou de chaos moeten herstellen, maar het lijkt erop dat de harddisk echt fysiek stuk is. Diskwarrior, diskdrill en andere resque tools lieten het al afweten.
Ik kreeg nog een ingewikkelde tip zoals hierboven, leeseenheid vervangen enzo, maar dat gaat mijn pet te boven.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.