Zaaglinten Hammer

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
Ook ik kan de kwaliteit van Tuffsaws onderstrepen.
Bestelde er vorige week een paar, en ben onder de indruk van de superioriteit ten opzichte van elke lintzaag waarmee ik ooit al werkte!

Ian geeft je ook snel en zonder problemen uitleg en raad in verband met je aankoop.

De lassen zijn perfect, en het blad is door de kleinere dikte heel soepel, waardoor het heel strak aan te spannen is. Dit resulteert dan weer in een heel strakke en rechte zaagsnede, je zaagt door eiken alsof het niks kost;-).

Ik had een te grote maat besteld, wat ik rechtzette met een persoonlijk mailtje. Amper een uur na het versturen kreeg ik al antwoord, bleek dat ik zo'n 4 pond teveel betaald had. Toen ik voorstelde om het bedrag gewoon van m'n volgende aankoop af te trekken deed hij een tegenvoorstel. Hij stuurde me een extra zaaglint van 6 mm breedte, wat een stuk meer waard was dan die vier pond;-).

Hij geeft je ook raad welk zaaglint je het best gebruikt voor een bepaald werk, en hij verzekert je een nieuw lint mocht de las het toch begeven. (denk dat hij er nog niet veel terugzag;-)).

Kortom: Een superieur product voor een prijs om van te watertanden! Wel handig om er direct een paar tegelijkertijd te bestellen ivm de verzendkosten. Een prima service en raad op maat!

Ik koop nooit nog elders een zaaglint...

Steven
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.