Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

knapp combinatieachine

Wie heeft er ervaring met een knapp combimachine, is dit een betere aankoop dan een felder wat betreft bedieningsgemak, degelijkheid, algemeen gebruik?

Athanor
    Guest

Re: knapp combinatieachine

Ik heb geen ervaring met de Knapp, ben in bezit van de Robland LX31. Wat ik uit discussies van het Robland forum opmaak en in enkele testverslagen heb gezien, behoort deze machine tot de "top of the bill". Vooral wat degelijkheid stabiliteit en kwaliteit betreft. Wat het gemak en instellingen betreft kan ik er niks over zeggen Het is geloof ik wel zo'n beetje het duurste wat er is te krijgen.

Fons

het is gewoon knapp als je het kan betalen dus :?:

Athanor
    Guest

Precies! zo zit dat!

Ik kan een Knapp combimachine van 10 jaar oud kopen, deze ziet er inderdaad heel degelijk uit. Maar ik had nog nooit van het merk gehoord en weet dus ook niet of deze vergelijkbaar is met een felder. Ik was eigenlijk van plan een nieuwe Robland te kopen maar nu ik de Knapp heb gezien ben ik aan het twijfelen gebracht, wie kan me advies geven?

als je zo'n machine tweedehands kan kopen zou ik dat zeker overwegen zulke machines zijn kwalitatief zeer goed en worden meestal gekocht door mensen die er zuinig op zijn

als ik zou moeten tussen een goede tweedehands felder of een nieuwe robland, dan ging ik voor de felder,, ik ken de knapp dus ook niet

Athanor
    Guest

Ik ga volledig met je redenatie mee, Houtmannetje. Wist je overogens dat Knapp inmiddels in de Roblandgroep als dochterbedrijf is opgenomen? Ik bezit een Robland, maar ben niet echt tevreden over de nauwkeurigheid en repeteerbaarheid van de instellingen. Als ik nu weer kon kiezen spaarde ik nog even door voor minimaal een Hammer-machine.