Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: DEMO dag RADIUS

DEMO dag RADIUS

Morgen 12/11/2011 van 10.00 tot 16.00 uur DEMOdag van houtdraaiend Nederland "RADIUS", 800 leden.
    Plaats Nieuwegein
    Adres Merweplein 1
    Gebouw: Merwestein

Meerdere demonstraties houtdraaien.
    Machines, gereedschap, boren/beitels, bijzondere houtsoorten m.n.v. kistjesmakers etc.
    Gratis entree.
    Hout(draai)boeken, polijst en oppervlakte behandelingen + materialen + uitleg v.d. vakman Ron van Zaltbommel. Beantwoord graag vragen over oppervlakte afwerking van hout - ook restauratie.
    Verloting prachtige houtsoorten.
    Houtdraaiwerk te koop - opbrengst voor goed doel = KIKA.
    Je komt nog eens iemand tegen................... b.v. woodworking leden.
    Tot morgen,
    Jan Pranger.

Re: DEMO dag RADIUS

tot morgen!

Gisteren naar Nieuwegein geweest. Een prachtige dag. Mooi draaiwerk en goede demonstraties: wat allemaal wel niet mogelijk is op een draaibank en met veel doorzettingsvermogen. Contacten verstevigd en leuke mensen ontmoet! En natuurlijk even inkopen gedaan: Fortsnerboor en tungoil.
    Ook de nieuwe MIDI-draaibank goed bekeken bij Schulte. Gesproken met Jan Hovens die stond te demonstreren. t"Jonge wat een degelijk ding. Er zit alles op wat ook op de zware machines zit met krachtige motor, zodat je er ook schalen tot ruim 30 cm op kunt draaien.Echt traploos regelbaar met behoud van kracht. Volgend voorjaar maar weer.
    vr.gr. Jan Pranger.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Helaas ben ik niet geweest . Ik was ook wel benieuwd naar de nieuwe bank van Schulte. In het nieuwe jaar staat er weer een dag gepland dus dan maar weer eens proberen!!

ik moet eigenlijk eens lid worden, lijkt me leuk om zo'n dag bij te wonen.

Dat kan Mark: www.houtdraaien.com - de landelijke vereniging van houtdraaiers RADIUS met een mooi blad Actieradius geheten.
    vr.gr. Jan Pranger.

Forum Rechten