Vervangings schakelaar scheppach tku

Dries Haneborst

Actieve deelnemer
14 jun 2010
185
0
Mijn tku zaagtafel van scheppach heeft me goede diensten bewezen als schulpzaag. Nu is de condensator van de aan-/uitschakelaar doorgebrand omdat de uitknop bleef hangen. Ik vind het ook geen fijne schakelaar maar het is niet makkelijk een vervanger te vinden.

Op baptist staat het een en ander maar dat is voor 230 volt en ik heb dus 400v nodig (alleen als ik echt niks vind ga ik naar 230, maar dan levert de machine vermogen in).

Dus, wie weet een betaalbaar schakelkastje wat op een scheppach tku met aeg motor past?
 

David80

Actieve deelnemer
25 nov 2009
461
1
Je zou kunnen kijken op Conrad.nl, kan je evt. ook een nieuwe condensator bestellen.
 

EvdL

Actieve deelnemer
14 sep 2011
224
24
Eemnes
Je kan bij Schaaptools in Haarlem informeren of Vlaanderen & vd Willik in Huizen.

Schaaptools verkoopt voornamelijk Dewalt maar het is zo'n heerlijk klein winkeltje die achter in het magazijn 1001 oplossingen heeft liggen.

Vlaanderen & vd Willik repareerd / wikkeld motoren etc en heeft denk ik ook wel losse onderdelen liggen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.