Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Festool review: maak een copy van Festool, mét Festool

Voor een wedstrijd van Tooltechnics nv/Festool België wilde ik tonen hoe accuraat Festool machines zijn en hun mogelijkheden ten volle benutten.
    Ik kreeg dan het krankzinnige idee om een replica van een Festool toestel te maken, enkel door gebruik te maken van Festool.
    De invalcirkelzaag TS55 is veruit het meest gebruikte toestel en dus besliste ik om er mijzelf nog één te maken.... uit hout!

let extra op de soundtrack, die bestaat enkel uit geluiden van mijn Festool machines.

veel kijkplezier!

http://youtu.be/t4jFr8509jc[/video]]

als je deze video leuk vind klik dan op 'like' op de Youtube pagina (een youtube account is nodig)

Pieter

Re: Festool review: maak een copy van Festool, mét Festool

Zo, nu ben je de eigenaar van twee Festool invalzagen
    Het zijn dus niet enkel de Chinezen die kunnen kopiëren.
    Hoe zaagt de nieuwe aanwinst?

Knap werk overigens.

Mvg,

André

Erg mooi!

Je hebt er een hoop energie ingestoken, wat kan je winnen? :geek:

Erg mooi gemaakt!

Een opmerking: gebruik je rotex schuurmachine alleen voor vlakke panelen... Als ik je zo er mee zie omgaan kan je straks alleen nog maar deuken in je paneeltjes schuren, zonde.

Volgens mij is dit je reinste spam hoor. Z'on soortgelijk bericht is een tijdje terug ook op dit forum geplaatst en het lijkt wel vertaald naar het Nederlands.

viewtopic.php?f=18&t=4267
    viewtopic.php?f=10&t=4255&p=38115&hilit=festool+we dstrijd#p38115

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David80
    Volgens mij is dit je reinste spam hoor. Z'on soortgelijk bericht is een tijdje terug ook op dit forum geplaatst en het lijkt wel vertaald naar het Nederlands.

viewtopic.php?f=18&t=4267
    viewtopic.php?f=10&t=4255&p=38115&hilit=festool+we dstrijd#p38115
    David,

Ik ben niet zo'n frequent forum gebruiker en snap ergens wel de verdenking op spam. Ik heb mijn post inderdaad op ettelijke forums geplaatst, zowel op engelstalige als nederlandstalige. Dit doe ik om mijn filmpje in de aandacht te brengen en zo al het werk dat ik in mijn project heb gestoken terug te verdienen door de wedstrijd te winnen. Ik zou maar liefst 1000€ aan Festool materiaal kunnen winnen en daarvoor doe ik dan ook mijn uiterste best aangezien dit een hobby is voor mij en ik voor elk toestel die ik aankoop toch even moet sparen.

mijn excuses indien sommige bezoekers zich aan deze vorm van "marketing" storen.
    Nu ik al deze forums leer kennen ontdek ik wel veel over hoe ik het beste m'n toestellen gebruik en wordt beslist een regelmatige bezoeker van dit forum.

mvg,

pieter

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renault
    Erg mooi gemaakt!

Een opmerking: gebruik je rotex schuurmachine alleen voor vlakke panelen... Als ik je zo er mee zie omgaan kan je straks alleen nog maar deuken in je paneeltjes schuren, zonde.
    Renault,

Bedoel je dat ik de pad beschadig door er hoeken mee te schuren? Welk toestel zou beter geschikt zijn voor zo'n doeleinden dan?

mvg,

Pieter

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Ik heb een soort dik kussen voor mijn rotex....die past tussen de schuurzool en het schuurpapier...werkt mooi op ronde vlakken

Ik ben niet zo'n frequent forum gebruiker en snap ergens wel de verdenking op spam. Ik heb mijn post inderdaad op ettelijke forums geplaatst, zowel op engelstalige als nederlandstalige. Dit doe ik om mijn filmpje in de aandacht te brengen en zo al het werk dat ik in mijn project heb gestoken terug te verdienen door de wedstrijd te winnen. Ik zou maar liefst 1000€ aan Festool materiaal kunnen winnen en daarvoor doe ik dan ook mijn uiterste best aangezien dit een hobby is voor mij en ik voor elk toestel die ik aankoop toch even moet sparen.
    Pieter, ik snap prima dat je je filmpje wil promoten en gereedschap wilt winnen. Maar als dit je eerste 'bijdrage' is op ettelijke fora, dan ben je naar mijn mening niet zo slim bezig. Blijkbaar zijn ze hier niet zo streng maar het zal me niks verbazen als je op andere fora gelijk gebanned wordt met deze post.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2009

Pieter,

Alvast een mooie collectie aan festool!
    Maar je doet wel gevaarlijke dingen met je handen!
    1. Wanneer je met je kapex al die zaagsnedes naast elkaar geeft, heel dicht bij je zaagblad.
    2. Wanneer je aan het steken bent met je houtbeitel, handen voor de snede?

Geloof me, je werkstuk deftig opspannen kost soms wat tijd maar je hebt maar 1 paar handen

mvg,

Bert

Forum Rechten