lintzaag

kreatief

Nieuw lid
1 jan 2011
1
0
Weet iemand hoe en met welk rubber ik mijn aandrijfwiel kan bekleden. Tevens waar dit rubber te koop is?
 
A

Athanor

Guest
Als je de 2e pagina van dit topic nog eens goed leest zie de beschrijving daarvan. Is dat voldoende duidelijk? Blijven er nog vragen over, laat dat dan even weten.

Succes!

Fons
 
A

Athanor

Guest
kreatief zei:
Weet iemand hoe en met welk rubber ik mijn aandrijfwiel kan bekleden. Tevens waar dit rubber te koop is?
Ik heb het bekledingsmateriaal bij een locale machinehandel gekocht. Zij hadden dit op grotere lengtes op voorraad liggen en mij de vereiste lengte afgesneden. Het was zo breed dat ik het nog eens in de lengte kon doorsnijden. Ik weet niet waar je woont, misschien handig om in je profiel op te nemen, maar ik heb het gekocht bij Techno-Marand in Drachten. Bij het plakken op de wielen uiteindelijk op lengte gesneden en stotend tegen elkaar gelijmd. Volgens mij heeft elke goede machineleverancier zoiets wel voor renovatie en onderhoud van de lintzagen.

Succes!

Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.