Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Lid worden van Sawmill Creek

Hallo mensen,

Zoals jullie misschien wel weten, kun je op het houtforum Sawmill Creek alleen de foto's bekijken als je lid bent. Ik heb nu al diverse keren geprobeerd me aan te melden, maar ik werd steeds na een paar uur weer verwijderd als lid:

Account removed at Sawmill Creek Woodworkers Community!
    Dear Wilco Flier,

Unfortunately your registration at Sawmill Creek Woodworkers Community did not meet our membership requirements. Therefore your registration was deleted.

Please make sure to review our Terms of Service (http://www.sawmillcreek.org/terms.php) for details.

Please remember that SamillCreek requires the username created during registration to be your real first and last name.

Sorry,
    Sawmill Creek Woodworkers Community
    Ik weet niet meer wat ik eventueel fout doe. Weet iemand hier meer van??

Re: Lid worden van Sawmill Creek

Hallo Wilco,

ik heb mij ook geregistreerd, eens zien of ik het zelfde probleem heb. Ik laat het je weten.

gr
    Wim

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)

Ik heb me ook geregistreerd, ik ben benieuwd. Ik denk dat ze door jouw probleem een paar lagelanders bij kunnen schrijven.

Deze "Please remember that SamillCreek requires the username created during registration to be your real first and last name." zin suggereert dat men denkt dat je niet je echte voor+achternaam gebruikt tijdens de registratie.

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterderooij
    Deze "Please remember that SamillCreek requires the username created during registration to be your real first and last name." zin suggereert dat men denkt dat je niet je echte voor+achternaam gebruikt tijdens de registratie.
    Als ik Wilco's verhaal correct interpreteer verliep de procedure van het registreren goed maar werd in een later stadium z'n account gewist voor een vage rede. Misschien moet Wilco toch maar een valse naam opgeven om toch z'n account te kunnen behouden. Of anders een mailtje naar de administrator sturen.

Je hebt het inderdaad correct. Na de aanmelding en activatie kon ik alles op het forum bekijken, en stond er ook en 'signed in' teken. Ik kan er echter op wachten dat ik een paar uur later een mailtje krijg met de geciteerde tekst uit mijn eerste post.

Ik denk dat ik mezelf inderdaad maar eens een puur Engelse naam ga aanmeten, en het dan nog eens probeer.

Iets van Will flyer ofzo. Blijf je toch dicht bij jezelf

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Of je moet natuurlijk hier een begin maken met het lanceren van FlierTools!!

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008

Wilco, ik ontving hetzelfde bericht als jij, m'n account is ook zonder verdere uitleg opgeheven. Ik zal er een e-mail aan wagen richting Sawmill Creek. Ook zal ik een vraag deponeren op het FOG forum. Ik ben benieuwd wat hier uit komt.

en bij mij is ook mijn account opgeheven met de zelfde reden. Ben benieuwd wat er uit komt mbt die email...

Forum Rechten