The Index of Fossil-Fuel-Friendly Woodworking Knowledge

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
Vrijdag heb ik ruzie gehad met mijn zaagtafel, een ongelijke strijd welke uiteraard gewonnen werd door de zaag (een flinke snee in mijn duim en veel bloed deed mij de strijd opgeven). Na een bezoekje aan de huisartsenpost alwaar mijn duim vakkundig is gehecht en mijn tetanus afweer op peil is gebracht heb ik besloten zoveel waar mogelijk gebruik te maken van niet elektrisch aangedreven gereedschap. Dus bovenstaande link komt me heel goed van pas ;)

bedankt!.

btw: als ik in de US of A woonde dan had mijn stommiteit me nog geld op kunnen leveren:
http://www.finewoodworking.com/item/269 ... aw-lawsuit
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Peter
1,5 miljoen, dat is geen kattenpis. Ik hoop dat jij snel weer aan de slag kan. Handgereedschap kan trouwens ook aardige verwondingen opleveren. kijk maar eens op onderstaande link.
m1GPU-tmyoQ[/MEDIA]]

Het zij ""bekende"" Amerikaanse thuis hout hobbyisten, sommige zijn redelijk bekend, andere ken ik ook niet
HG Hugo
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.