bovenplaat freestafel

WR1944

Oud hout
Ik heb een bron voor formica gevonden, de concurrent van Home Depot, Lowe's, voert het. En ze hebben trouwens een iets betere kwaliteit multiplex. Dus binnenkort met de auto even langs en materiaal inslaan. Ik heb al rond gekeken voor een montageplaat voor de frees en rails voor de geleiders en aanslagen. De voorbereiding is afgerond, nu materiaal inkopen en beginnen maar.
Watch this space.
 

lambiek

Nieuw lid
6 aug 2011
3
0
Ik hoorde van het uitgezaagde stuk van (keuken-) werkbladen, voor de spoelbak, die gratis te krijgen is bij keukenzaken. Vaak met een keiharde en slijtvaste bovenlaag en een redelijk goede maat.

Verder, altijd even kijken bij www.sauter.de. Die voeren het Trend inlegplaatje en hebben kant-en-klare freestafels voor een redelijke prijs. Volgens mij is dat Trend-plaatje het beste wat te krijgen is nu er al zo'n 20-25 modellen bovenfrezen van boven te bedienen zijn: hoogteverstelling met een sleutel die je door het bovenblad steekt. Handig.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.