Wat moet ik er mee?

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.411
679
Emst
Maar ik ben er wel blij mee!
Dik 5 M3 hoofdzakelijk gezaagd eiken op de kop getikt.
Het zijn lengtes van 4 tot 5 meter en 20 tot 50 cm breed
De dikte is 3 of 6 cm.
Mijn aanhanger zat nu wel aardig vol.
Mijn vrouw kwam gelijk met een waslijst wensen, maar ik denk dat het hout dan nog niet op is.

Foto van de aanhanger met hout volgt.
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
5m3 eikenhout ??? Daar kan je volgens mij een aardig stoeltje van maken. Ik hoorde vandaag wat eiken per kub kost. AAAHHH Of je bent een rijk man , of je hebt je hand trekkertjes als onderpand gegeven. Heb je zelf al plannen gemaakt of was het een impuls aankoop. Je kan natuurlijk ook starten als de concurrent van de Zwolse houthandel. :lol: :lol:
Ik ben vol verwachting van de foto's
Hartelijke groet Hugo
 

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.411
679
Emst
[album]307[/album]

Waar ik werk werden een paar beuken omgezaagd van een respectabele omtrek.
Ik erachteraan of ik een flink stuk kon kopen en dan met een mobiele zaag erbij om planken te zagen.
Dit kon, maar hij had ook nog wat gezaagd eiken, of ik daar belangstelling voor had.
Kijken kan geen kwaad, ik kijken.
Bod gedaan op het geheel, de man wilde er nog iets bij en ik ging ermee accoord.
Alleen ik moest als het kon het gelijk ophalen want hij had de ruimte hard nodig voor brandhout.

De beuken stammen zijn trouwens verkocht aan een houthandel in zwolle
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Da's toch een mooie partij hout om op te slaan. Mocht je het eiken willen verkopen dan kan ik je wel op weg helpen.
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Nou De Haan, mooi hout. Een paar dikke stukken van 6 cm dik of meer en 40 cm breed zijn hartelijk welkom in Lemmer. Ik hoor nog wel van je of je verkoopt,
vr.gr. Jan Pranger.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.