Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 27
    Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

balkjes essen en walnoten

Forummers,

De laatste pallet walnoten balkjes heb ik aangebroken. Deze balkjes hebben als afmeting grofweg 40x40x380mm. Essen balkjes heb ik nog genoeg (afmeting 40x40x300 eventueel ook nog wel 350mm).

Ik maak hier vooral snijplanken van en gebruik dit voor draaiwerk. Ach, een ieder bedenkt hier natuurlijk weer wat anders voor.

Met grote regelmaat verstuur ik pakketten hiermee door het land. Het was mij eerlijk gezegd teveel werk om iedereen (die dit wel eens gekocht had) persoonlijk te benaderen.

In de maand november alleen (hahaha ben net zo'n supermarkt)
    balkje walnoot 1,50 p.st.
    balkje essen 0,75 ct p.st.

In een pakket van 30 kilo gaan ongeveer 16/18 om 16/18 balkjes.

Afhalen is natuurlijk helemaal handig, dat scheelt me wat gesleep naar het postkantoor. De mensen van het postkantoor zien mij liever gaan dan komen met die zware pakketten!!

Re: balkjes essen en walnoten

Beste Rick,

Ik heb wel interesse in een paar balkjes van elk. Ben nu net begonnen met het simpele dringen draaien in een klein draaibankje (Unimat 3) en heb pas een taper 'turning topslide besteld,' waarmee ik dan ook taps kan draaien. Nu is het natuurlijk de bedoeling om als oefening in taps draaien een mini-schaakspel te draaien, en walnoten en essen leken me wel mooie contrasterende kleuren.

Ik denk dat ik met twee van elk al aardig vooruit zou kunnen. Wat zouden daarvoor de verzendkosten zijn?

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Katrien van Riet.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Katrien

De verzendkosten tot 10 kilo zijn 6,75. Stuur anders een PB voor verdere info!

Hallo Rick,

ik heb pas een draaibank gekocht en wil hier graag een paar mooie kunstwerken opmaken. Heb je toevallig nog liggen?

groeten
    Wim

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

wim,

pb is onderweg

Hallo Rick
    Kan je er voor mij van beide 10 apart leggen. Weet niet wanneer maar ik kom ze vast wel weer eens ophalen? Die Zwolse koffie is trouwens ook prima

HG Hugo

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

@hugo : Helemaal goed, geen probleem. De koffie staat klaar en met een beetje geluk is er ook nog wel een Bastogne koek,haha

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Forummers,

Ik heb weer heel wat mensen blij kunnen maken (waaonder ik zelf hahaha) met balkjes voor allerlei projecten. Mocht iemand nog belangstelling hebben laat dan maar even weten.

hoeveel essen kun je per keer verzenden?
    in een pakket tot 10kg bedoel ik dan

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

@Rene13 : in 10 kilo gaan ongeveer 18 balkjes soms wat meer soms wat minder

Forum Rechten