Een nieuwe wacinilichthouder uit kersen en esdoorn

knutselaar

Actieve deelnemer
25 sep 2010
202
0
zo het was weer een tijd geleden dat ik weer eens wat tijd had om iets te maken maar dit weekend is het dan toch gelukt

het is een waxinelichthouder geworden voor 9 kaarsen
opzich niet iets heel bijzonders maar voor mij was het nog best veel werk omdat ik alles op de gaten na met de hand heb gedaan



en hier met een laagje bootolie


de foto's zijn niet al te best zijn met me mobiel gemaakt met slecht licht enzo

ik ben benieuwd wat iedereen ervan vind :D

Groeten Bas

Attached files
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Grappig project !! Daar kan je vast iemand wel blij mee maken ! Ik vind het knap dat je alles met de hand gedaan hebt.

Het nadeel van zo'n forstnerboor (denk ik tenminste) is dat center-gat wat altijd achter blijft.

Uhmmmm....ja....die foto's zijn inderdaad niet al te best,hahaha
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Mooi handwerk en vast een leuk gezicht al die lichtjes.
Maar nu naar de HEMA: 9 waxinelichtjes per dag=63 per week x 365 dagen=/zijn 3285 waxinelichtjes per jaar. Een paar minder kan natuurlijk ook :) :)
Zitten de waxinelichtjes in (glazen)houdertjes?
vr.gr. Jan Pranger.
 

knutselaar

Actieve deelnemer
25 sep 2010
202
0
@Rick ik ga mischien nog proberen om bij 1 zo'n forstner boor het centerpunt eraf te slijpen en dan hou ik er 1 voor het begin dan afmaken met die zonder puntje

@jan waxinelichtjes gaan er zo in als de olie droog is maak ik wel een actie foto :)
de houder zal meer voor de show zijn en niet elke avond branden ;)

Groeten Bas
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.