KIstje van plataan met iepenwortelfineer

Bram Sibma

Actieve deelnemer
9 mrt 2010
234
0
rickkoorman zei:
Bedankt Coko!!!

Bakpapier werkt hardstikke mooi.....het enige nadeel is dat mijn vrouw vaak geen bakpapier meer heeft wanneer zij dit nodig heeft.......hahaha

Ik heb wat nieuwe fineersoorten bestellen. Er was hier laatst een forumlid uit Emmeloord die mij sapele pommele fineer liet zien(bedankt voor de tip!!!)....wow.....IKKE OOK HEBBUH!!!!.......Verder nog wat aparte fineersoorten meebesteld, ik kan mijzelf dan moeilijk beheersen wanneer ik al dat moois zie.

Waar heb je die besteld? Ben ook geinteresseerd in extra fineersoorten.

Bram (de trotse eigenaar van prachtig pommele fineer)
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
He Bram,

Ik heb een hele partij besteld. Doe je wel een berichtje wanneer het er is. Jij bent tenslotte de aanstichter van mijn aktie,hahaha
 

WR1944

Oud hout
coko zei:
Rick spreekt waarschijnlijk perfect Engels, want daar wordt het wel baking paper of waxed paper genoemd :)

In m'n local supermarket konden ze me niet aan baking paper helpen. Toen ik uitlegde waarvoor ik het wilde gebruiken kwam men met parchment paper, ook wel bakery paper of waxed paper genoemd. Waarschijnlijk is dit meer een Amerikaans ding dan Brits. Ze zeggen niet voor niets dat de Engelsen en Amerikanen volkeren zijn die gescheiden worden door een gemeenschappelijke taal.
Als ik mensen op het verkeerde been heb gezet: m'n excuses. De cookies en fish fingers zullen er bij mij niet minder om smaken. ;)
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Ach....gelukkig heb ik een vertaalmachine op internet gevonden die mij soms helpt met vertalingen.

Vandaag ben ik bezig geweest met schetsen voor een nieuw kistje. Ik heb wat enorm mooie stukken walnoot liggen die graag een kistje willen worden. Ik zit nog te dubben over de scharnieren : Metaal of Hout.........Nog maar even een paar nachtjes over slapen.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.245
292
Heelsum
Mooi doosje Rick, maar bovenal een heel leuk filmpje om te kijken. heeft je dat veel tijd gekost? erg leuk gedaan.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
@Scheppie : veel tijd heeft het niet gekost. Echter komt het nog steeds erg simpeltjes over, ik wil me graag verdiepen hoe ik dit anders aan zou kunnen pakken. Afgelopen zaterdag waren hier 2 houtwormen waarvan 1 veel verstand had van het maken van filmpjes......Maar of ik nu een carriere als Steven Marin ambieer???
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.