Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Nieuweling

Nieuweling

Hallo, Mijn naam is Tijmen, goudsmid van beroep, met grote interesse in hout, die erg aan het groeien is de laatste tijd.
    Lastig, want mijn eigen vak vraagt ook veel interesse
    Hier terecht gekomen omdat ik een sushi-set ga maken, edelmetalen plus wat mooie stukken hout.
    Veel ervaring in hout heb ik niet, enkel wat fineerwerk(oldtimers), een Elektrische gitaar gebouwd en laatst een boel presentatiemateriaal voor sieraden uit padouk en flamed maple.
    Heb al gezien dat hier veel informatie is, dus ik zal hier veel rondkijken!

Re: Nieuweling

welkom op het forum, ik zie dat je best dicht bij mij woont!

welkom hier enne ben benieuwd naar die combo, hout met metaal.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Welkom inderdaad.....ik loop al lange tijd met ideeen hout/zilver-combi....

Je site ziet er goed uit!!!

Welkom Tijmen. Een spannende combinatie "hout en (edel)metaal". Ben benieuwd naar je producten.
    Zelf vind ik het werk van Jan Kerkstra en Marion Pannekoek heel geslaagd: www.thejewelrystory.com
    Ik zal jouw site ook even bewonderen. Mocht je belang hebben bij kleine stukjes bijzonder hout laat dan maar van je horen.
    vr.gr. Jan Pranger.
    www.arstorno.nl

Wist je dat er een houtsoort 'Gouden regen' bestaat? :lol:

Welkom, ben benieuwd naar je toekomstige werk. Ik heb zelf wat aangeklooid met hout en metaal, zoals oud eikenhout met roestige staven, of 'warm' hout en koper.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rickkoorman
    Welkom inderdaad.....ik loop al lange tijd met ideeen hout/zilver-combi....

Je site ziet er goed uit!!!
    Dan had je het beter eerder gedaan, toen het allemaal nog goedkoop was :cry:

Mooie techniek beheers je (voor o.a. die trouwringen) Lijkt wel iets op damaststaal, of heb ik dat helemaal mis?

Dankjewel, Inderdaad, de oorsprong ligt op dezelfde plek. Het is wel heel anders dan met staal. Binnenkort komt er meer op de site, ben druk bezig nog.
    Mocht je nog gaan trouwen...

Forum Rechten