Knikkerbaan voor Máron

jellebakker

Nieuw lid
7 mrt 2011
4
0
www.knikkerbaan.nl
Zoals beloofd hier een beschrijving van mijn project.
In tegenstelling van de werken van RPKnikker is deze knikkerbaan (bijna) geheel uit hout. Er zijn ook wat metalen onderdelen zoals spijkers en schroeven (natuurlijk!), veren, fietsbellen, aluminium strips en 4 schalen (trechters). Ik heb er 7 maanden aan gewerkt. Qua materiaal heb ik veel reststukjes hout gebruikt.

- Aantal knikkers: 35-40
- Aantal paden: 9 (zes bij de start)
- Afmeting: 62 x 62 x 62 cm
- Bouw gestart in April 2011
- Voltooid in begin september 2011

[youtube][/youtube]

mmm10.jpg

mmm17.jpg


Hier staat meer info en meer foto's.
 

brambomb

Actieve deelnemer
23 apr 2011
184
0
Amsterdam
www.brambomb.nl
Erg origineel project. Zelf nooit over nagedacht. Ik vind het leuk dat je al deze dagelijkse voorwerpen gebruikt. Zo zie je maar dat een uitstekende schroef nog best mooi kan zijn.

Erg leuk gedaan. Keep up the good work.
 

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
Heel mooi gemaakt Jelle. Alles beweegt of maakt geluid of heeft een andere functie. Wat ik ook heel knap vind is dat er zoveel verschillende functies in zo'n kleine ruimte zitten.
 

l3nna3rt

Actieve deelnemer
16 dec 2010
156
0
Wow, niet iets wat ik zelf zo 1,2,3 zou starten, maar wat hoog gehalte originaliteit en creativiteit in dit topic! Heb je dit voor een bepaald doel gemaakt ofzo?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.