Ook ff voorstellen

jellebakker

Nieuw lid
7 mrt 2011
4
0
www.knikkerbaan.nl
Hallo allemaal,

Ik ben Jelle Bakker, 28 jaar en heb een vorm van autisme.
Ik woon in een workhome voor autistische mensen, wij hebben een hout en fietsen werkplaats waar wij verschillende dingen maken.
Mijn grootste hobby is het maken van knikkerbanen, ook een hobby van RPKnikker die een paar maanden geleden een paar topics op dit forum plaatse over knikkerbanen. Ik maak (de meeste van) mijn knikkerbanen van hout (en een klein beetje metaal voor liftsystemen, bellen, spijkervelden, enz.

Onze werkplaats is uitgerust met:
Stationaire machines: Afkortzaag, Lintzaag, Figuurzaag, kolomboor, elektrische heftakel voor fietsen.
Overige elektrische machines: Elektrische boor, klopboor, cirkelzaag, bandschuurmachine, vlakschuurmachine, bovenfrees, hetelucht föhn, lijmpistool, soldeerbouten, houtbrander, accuboor, dremel en elektrische schaaf.
Handgereedschap: Te veel om op te noemen...
Voor mijn knikkerbanen gebruik ik een 19 mm bolkop freesbitje voor in de bovenfrees zodat je mooie U-vormige geulen kan maken.

In onze werkplaats maak ik ook andere dingen zoals tijdschriftenhouders, kistjes, houders voor waxinelichtjes, dienbladen, enz.

Naast mijn knikkerbanen heb ik ook tal van andere hobby's zoals (lig)fietsen, muziek / theater, sterrenkunde, zwemmen (glijbanen), treinen. Ik ben dus niet alleen maar met mijn knikkerbanen bezig.

Hier mijn website (ik weet niet of dit mag...):
Mijn youtube kanaal
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
heb je filmpjes gekeken, zien er heel goed uit. dat schroefmeganistme waarmee knikkers omhoog geschroefd worden vind ik absoluut geniaal.

Welkom :)
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Jelle

Hartelijk welkom op het forum. We hebben er al meer voorbij zien komen maar die van jouw maken geluid. Ik word hier heel vrolijk van. Ga zo door en verras ons met je nieuwe bouwplannen.

Hugo
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.