Precies afwerken en uitkomen

tegno9

Actieve deelnemer
1 okt 2011
49
0
Als ik zo de foto's van jullie zie, viel mij op dat jullie met de 45 graden hoeken precies uitkomen. Ook zag ik dat alle randjes precies mooi waren glad geschuurd, en over de hele lengte de hoek gelijk was. Hoe krijgen jullie alles zo perfect? Natuurlijk doe ik het allemaal met de hand; ik heb alleen maar beschikking over een vrij oude schuurmachine, die je met de hand vasthoud, maar zijn er ook andere mensen die met de hand werken en dit ook zo gemakkelijk precies krijgen? En zijn hier enkele trucjes voor?
 

berton

Actieve deelnemer
28 aug 2010
80
0
Maak eens een paar foto's van wat je tot nu toe heb gemaakt wie weet is er dan iemand die je advies kan geven hoe je het anders of beter kunt doen.

Is makkelijker te reageren als je eens een paar foto's plaatst.

En wie weet een paar foto's van het gereedschap wat je al hebt.

Berton
 

tegno9

Actieve deelnemer
1 okt 2011
49
0
Ik heb zelf nog geen gereedschap, ik werk momenteel alleen met het gereedschap van mijn vader.
Ik zal binnenkort even een paar foto's plaatsen, ben namelijk een dambord aan het maken, en deze is bijna klaar. Dit is overigens mijn eerste project, dus ben benieuwd wat jullie er van vinden
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.