Tekeningen - 47 houtbewerkings tekeningen

petriiick

Nieuw lid
10 feb 2017
1
0
Ik heb alle mogelijke links geprobeerd zonder success...
ja, zelfs de link van resetter in reactie 148 geeft duizenden onleesbare tekens weer op mijn scherm...
Graag had ik dan ook een werkende link gezien voor het downloaden van deze tekeningen, met dank bij voorbaat... :)
 

Resetter

Actieve deelnemer
20 apr 2013
268
0
Dedemsvaart
Die link werkt nog steeds hoor...... daar is niets mis mee, opslaan als zou wellicht helpen evenals winrar of 7zip te installeren
 

bprosman

Actieve deelnemer
7 nov 2016
202
0
Den Bosch
Laatst bewerkt:

Resetter

Actieve deelnemer
20 apr 2013
268
0
Dedemsvaart
Ben bang dat dat aan de instellingen van je browser ligt. Of je hebt de verkeerde browser.
Mijn browser geeft gewoon de keus: 'openen' of 'opslaan' Kies ik opslaan. Simpeler kan het niet zijn.
Wat Lemen zegt, heeft niets met de link te maken er is niets mis met de hosting ;)
 

bprosman

Actieve deelnemer
7 nov 2016
202
0
Den Bosch
Kan ook een server instelling zijn want met de zelfde browser van mijn server werkt t wel.
http://stackoverflow.com/questions/...wnloading-in-internet-explorer-in-a-href-link

@Resetter : Want waarom werkt het vanaf mijn server dan wel ? (zelfde browser).
En zeker als het BROWSER afhankelijk is , is het de server, die moet gewoon alle browsers ondersteunen.

Zou een beetje raar zijn net alsof je schroeven maar met 1 of 2 merken schroevendraaiers in kunt draaien.
 
Laatst bewerkt:

Resetter

Actieve deelnemer
20 apr 2013
268
0
Dedemsvaart
Kan ook een server instelling zijn want met de zelfde browser van mijn server werkt t wel.
http://stackoverflow.com/questions/...wnloading-in-internet-explorer-in-a-href-link

@Resetter : Want waarom werkt het vanaf mijn server dan wel ? (zelfde browser).
En zeker als het BROWSER afhankelijk is , is het de server, die moet gewoon alle browsers ondersteunen.

Zou een beetje raar zijn net alsof je schroeven maar met 1 of 2 merken schroevendraaiers in kunt draaien.
Firefox, Chrome, werkt hier..... maar wat maakt het uit, ik bied een download aan en het is niet goed? Gebruik geen IE / Edge!!!
 
Laatst bewerkt:

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Kan ook een server instelling zijn want met de zelfde browser van mijn server werkt t wel.
http://stackoverflow.com/questions/...wnloading-in-internet-explorer-in-a-href-link

@Resetter : Want waarom werkt het vanaf mijn server dan wel ? (zelfde browser).
En zeker als het BROWSER afhankelijk is , is het de server, die moet gewoon alle browsers ondersteunen.

Zou een beetje raar zijn net alsof je schroeven maar met 1 of 2 merken schroevendraaiers in kunt draaien.

'alle' browsers? Dat zijn er nogal wat. En er zijn heel wat browsers die brak zijn, maar er zijn ook brouwsers die bewust kaal zijn en die veel functies niet hebben maar waarmee je wel snel kan internetten. Ikzelf gebruik ook vaak een uitgeklede browser om vrij te zijn van allerlei flash bagger dat automatisch begint te spelen en bitjes van mijn quotum vreet. Wil ik wel zoiets zien start ik even een andere browser. Dus 'alle' browsers is ietwat kort door de bocht en goddank ondersteund niet elke browser flash.

Vergelijking met de schroevedraaiers is wel een goeie. Jij gebruikt dus 1 fittingschroevedraaier en daar ga je pozidriv, philips, torx enz mee te lijf.

Sorry maar ik vind het nogal ondankbaar, om even je eisen op tafel te gooien aan iemand die een gewoon behulpzaam een bestand vrij te downloaden aanbiedt. Het is gewoon een .RAR bestand wat al door velen is gedownload zonder problemen.
 

bprosman

Actieve deelnemer
7 nov 2016
202
0
Den Bosch
Gebruik geen IE / Edge!!!

Dus de MEEST gebruikte browser word hier geadviseerd die niet te gebruiken ?

Sorry maar ik vind het nogal ondankbaar, om even je eisen op tafel te gooien aan iemand die een gewoon behulpzaam een bestand vrij te downloaden aanbiedt. Het is gewoon een .RAR bestand wat al door velen is gedownload zonder problemen
.

Ondankbaar ? Ik bied voor de mensen die problemen hebben met downloaden juist een (ook vrij) alternatief door het ook op mijn server te hosten.
Dus het woord ondankbaar kan ik even niet plaatsen. Ik heb helemaal geen eisen, ik red me prima met dat bestand maar aan de reacties te zien niet iedereen.
Maar aangeven dat Petriick wel eens gelijk kan hebben dat het op sommige computers / browsers niet werkt mag blijkbaar niet.
 
Laatst bewerkt:

Resetter

Actieve deelnemer
20 apr 2013
268
0
Dedemsvaart
Dus de MEEST gebruikte browser word hier geadviseerd die niet te gebruiken ?
Worldwide Desktop & Tablet Browser Statistics, December 2014 to December 2015
BrowserDecember 2014December 2015
Chrome46.22%53.71%
Firefox16.34%14.29%
Safari10.29%9.93%
Opera1.38%2.07%

..... https://en.wikipedia.org/wiki/Usage_share_of_web_browsers

Meest gebruikt zegt u?


Maar goed het daalt weer af zoals gewoonlijk op het forum, de ondankbaarheid is inderdaad aanwezig, ik geef een oplossing waarmee het probleem is opgelost (dus ook op ie / edge) en dan nog moet daar vol tegenin gegaan worden.



O ja dat is waarschijnlijk ook de reden waarom ik niet niet echt actief meer ben....
 

Treetop

Actieve deelnemer
4 dec 2016
42
0
Hier werkt het met windows , gewoon ff automatisch .rar opener app. installeren en je kan alles downloaden.
Bedankt voor de tekeningen !
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.