vlakvandiktebank

Jelmer79

Actieve deelnemer
4 okt 2011
25
0
Ik kreeg vandaag een folder binnen met daarin de advertentie voor een vlakvandiktebank van het merk 2force voor 99e.
Is dit iets voor een beginnen met beperkte ruimte of zeggen jullie laat lekker zitten en spaar door voor iets anders?
kent iemand het merk uberhaubt, kan al niets vinden op internet (zal wel een indicatie zijn denk).
 

Dave

Actieve deelnemer
12 aug 2010
168
0
Dat is een beetje het huismerk van Van Cranenbroek.
Tja, het is wat je zelf wilt, maar kijk eens op marktplaats voor een leuke tweedehands.
 

l3nna3rt

Actieve deelnemer
16 dec 2010
156
0
Scheppach of Elektra Beckum hebben leuke vlakvandiktebankjes en niet eens zo duur. Tussen de 300-400 moet je er wel een op de kop kunnen tikken. Ik gebruik zelf al een nodige tijd de Elektra Beckum zonder problemen. Mocht dat nog te groot zijn, zou je kunnen zoeken op Kity of Inca. Ook kleine, maar toch wel degelijke vlakvandiktebankjes.

Hoop dat je er wat mee kunt.

Groetjes,

Lennaert
 

Jelmer79

Actieve deelnemer
4 okt 2011
25
0
Hallo Lennaert,

De tip is zeker het bekijken waard.
Niet dat ik iets "groots" kwijt kan in mijn garage op het moment (eerst isoleren + dakrepareren), maar vragen kan altijd dacht ik zo.
 

Jelmer79

Actieve deelnemer
4 okt 2011
25
0
Best leuk spul aldaar, geloof dat ik wel nieuwe electra mag gaan aanleggen naar de garage, gaan de bestaande kabels niet zo leuk vinden denk ik.
 
deze vlakvandiktebank is wel héél klein
ze hebben ook een grotere versie met een schaafbreedte van 206mm en een maximale dikte van 210 mm
ik ben zelf voor de grotere versie gegaan en na nog een keer terug te moeten gaan omdat een stuk was afgebroken eindelijk de nummer 2 gemonteerd
ik vindt hem persoonlijk perfect werken
enigste nadeel is dat hij er maar 2mm per keer vanaf kan halen maar dat is ruim voldoende voor een machine van dit formaat
ik moet er wel bij vermelden dat we zeer goed behandeld zijn in de winkel
ook toen bleek dat er een deel was afgebroken
ruilen was geen probleem
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.