Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: vlakvandiktebank

vlakvandiktebank

Ik kreeg vandaag een folder binnen met daarin de advertentie voor een vlakvandiktebank van het merk 2force voor 99e.
    Is dit iets voor een beginnen met beperkte ruimte of zeggen jullie laat lekker zitten en spaar door voor iets anders?
    kent iemand het merk uberhaubt, kan al niets vinden op internet (zal wel een indicatie zijn denk).

Re: vlakvandiktebank

Dat is een beetje het huismerk van Van Cranenbroek.
    Tja, het is wat je zelf wilt, maar kijk eens op marktplaats voor een leuke tweedehands.

Scheppach of Elektra Beckum hebben leuke vlakvandiktebankjes en niet eens zo duur. Tussen de 300-400 moet je er wel een op de kop kunnen tikken. Ik gebruik zelf al een nodige tijd de Elektra Beckum zonder problemen. Mocht dat nog te groot zijn, zou je kunnen zoeken op Kity of Inca. Ook kleine, maar toch wel degelijke vlakvandiktebankjes.

Hoop dat je er wat mee kunt.

Groetjes,

Lennaert

weet iemand de maximale doorvoerbreedte?
    ik kan er namelijk nergens iets over vinden

Mijn Elektra Beckum kan ergens tussen de 25 en 30cm breedte nog doorvoeren.

Hallo Lennaert,

De tip is zeker het bekijken waard.
    Niet dat ik iets "groots" kwijt kan in mijn garage op het moment (eerst isoleren + dakrepareren), maar vragen kan altijd dacht ik zo.

Kijk ook eens op de webside van HBM in waddinxveen.
    Heb zelf de HBM 250.
    Simon

Best leuk spul aldaar, geloof dat ik wel nieuwe electra mag gaan aanleggen naar de garage, gaan de bestaande kabels niet zo leuk vinden denk ik.

deze vlakvandiktebank is wel héél klein
    ze hebben ook een grotere versie met een schaafbreedte van 206mm en een maximale dikte van 210 mm
    ik ben zelf voor de grotere versie gegaan en na nog een keer terug te moeten gaan omdat een stuk was afgebroken eindelijk de nummer 2 gemonteerd
    ik vindt hem persoonlijk perfect werken
    enigste nadeel is dat hij er maar 2mm per keer vanaf kan halen maar dat is ruim voldoende voor een machine van dit formaat
    ik moet er wel bij vermelden dat we zeer goed behandeld zijn in de winkel
    ook toen bleek dat er een deel was afgebroken
    ruilen was geen probleem

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Jelmer,

Er staat een vla-vandikte combi op het marktplein !! Zeker de moeite waard!!

Forum Rechten