Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Lamello TOP 20 in systainer VERKOCHT

Dag collega-houtbewerkers,

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om mijn Lamello TOP 20 te verkopen...
    Ja, ik weet de voordelen van dit mooie apparaat, maar de combinatie met een Festool Domino in een hobbykast is toch ietwat overkill.

Ik heb de machine weinig gebruikt, heeft te maken met het feit dat de grote verbouwing waar ik mee bezig ben weinig lamellen nodig heeft.

De machine is eigenlijk niet van nieuw te onderscheiden, volgens mij een buitenkans voor degenen die op zoek is naar de TOP.

Wat verkoop ik nu precies:
    - Lamellofrees TOP 20 in een systainer
    - compleet met alle toebehoren
    - compleet met handleiding
    - compleet met een setje van allerlei Lamello opties zoals scharnier, diverse maten lamello's, etc
    - compleet met een volle doos (1000) lamello's type 10
    - compleet met een bijna volle doos (1000) lamello's type 20

Totaal kost dit nieuw een kleine EUR 1000,-

Gaat weg tegen een normaal bod, anders laat ik hem toch maar naast mijn Domino in de kast staan..

Attached files

Re: Lamello TOP 20 in systainer

Normaal bod is een relatief begrip. Waar zit je ongeveer aan te denken?
    Zit namelijk te kijken naar een dergelijk apparaat maar twijfel tussen Mafell Duo-Dowel, Domino en Lamello. Neig momenteel naar Domino, maar als je een leuke prijs in gedachten hebt voor de Lamello...

Forum Rechten