the eagle has landed

andy.chief

Actieve deelnemer
22 sep 2011
30
0
hier is hij dan afgewerkt, moet wel nog in de olie, het beeld is 2 meter hoog en is uit een 70 jaar oude eik gezaagd, ik toon nog wat meer fotos als het volledig is afgewerkt

Attached files
 

andy.chief

Actieve deelnemer
22 sep 2011
30
0
haasjetik zei:
anders vliegt-ie weg

(sorry, kon het even niet laten)
, whoehahahhaa, zo had ik het nog niet bekeken

jpandriesse zei:
Knap hoor.
Waarom heb je de vogel alleen niet op zn poten laten staan ipv dat de staart nu aan de basis vast zit?
Om eerlijk te zijn ik was niet zeker of de tak waar de vogel op zit dit zou houden, aangezien ik nu ongeveer tweeeneenhalve maand bezig ben met hout heb ik over sommige dingen nog twijfels, en het zou zonde zijn als de vogel met de tijd van zijn stokje valt vind je ook niet
groeten Andy
 

andy.chief

Actieve deelnemer
22 sep 2011
30
0
dank jewel, niet speciaal voor iemand, gewoon om te kijken of ik het kon of niet
groeten andy
 

WR1944

Oud hout
Op zich een heel goed idee maar ik denk dat het een beetje bezwaarlijk is om met zo'n omvangrijk gevaarte op het interview te verschijnen. Om nog maar te zwijgen van de onmogelijkheid om het door de detectiepoortjes te krijgen. ;)
Maar bedankt voor het meedenken.
 

andy.chief

Actieve deelnemer
22 sep 2011
30
0
hahah hartelijke dank voor de complimenten, maar om eerlijk te zijn hou ik wel van afwisseling en zie het niet echt zitten om bandwerk te doen, ik maak wat het hout zegt hahahah
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.