Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 26
    Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2011

mijn festool werkbank

hallo, dit is mijn eerste post hier, heb mij lang geleden ingeschreven en kwam hier vaak kijken voor informatie maar nooit gepost.

Heb een video gemaakt voor een wedstrijd van festool België:

http://www.youtube.com/watch?v=Nb6CDW5-Sv4[/video]]

je ziet er een stuk van mijn werkplaats en mijn festool werkbank, er zitten misschien enkele ideën bij voor jullie werkplaats/werkbank.
    in ieder geval als jullie het leuk vonden, vergeet dan niet een comment of stem te laten :mrgreen:

Re: mijn festool werkbank

hey hallo
    ziet er goed uit zal je vast een hoop werk aan hebben gehad gr leroy

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Mooie werkplaats hoor! Daar ben ik wel een klein beetje jaloers op, op zulke geordendheid :mrgreen:

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Toch nog een vraagje, is je freestafel wel verrijdbaar? Het lijkt me namelijk dat je op deze manier (dicht tegen de wand aan) geen lange werkstukken er overheen kan halen.

Tijdens het filmpje komt in beeld "sits on casters"... en laten dat nou wielen zijn, ja dus, is verrijdbaar...

Haha mooie filmpje, is Canelle nou wat ze een "Bench Dog" noemen?

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009

Ohh, dan heb ik dat net gemist ops: Youtube gaf diverse keren een foutmelding (heb ik de laatste dagen vaker last van :? ) en dan moet het spul opnieuw geladen worden en ga ik op de ongeveer plek waar ik gebleven was verder met kijken. Vandaar.

Hey Joris, goeie reden om dat mooie filmpje met veel plezier nog eens te kijken, net als de ultieme benchdog :mrgreen:

Mooie plaats,

de werkbank is ook mooi uitgevoerd, en handig alles met de festool goed bij de hand.

Ik mis slechts één ding: een gehoorbeschermer.
    Maar ik weet ook wel dat toen ik "nog" jong was, ik daar ook niet zo om gaf.

Veel plezier met de hele mooie werkplaats!
    Hoe het is uitgevoerd beloofd heel veel moois dat er uit kan komen.

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)

Er komt halverwege het filmpje met witte chocolade letters duidelijk het merk van de gehoorbeschermers in beeld. In het begin van het filmpje is de dader van het fimpje duidelijk te zien met de gehoorbescherming om z'n nek.
    Door de wat onrustige cameravoering kan ik begrijpen dat sommige details je ontgaan. Ondanks m'n ervaring op een scheepswerf kreeg ik tijdens het filmpje last van de eerste aanzet tot zeeziekte. :mrgreen: Snel een bakje koffie genomen.
    Maar het zag er in z'n geheel mooi, schoon en goed georganiseerd uit. Met een sterke lamp boven je montagetafel kan je zo aan operaties beginnen. Dat schijnt goed te verdienen. :lol:

Forum Rechten