Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 42

Nooitgedagt beitels, rode greep

Hallo allemaal,

Onderstaande vraag heb ik al eens gesteld in de rubriek handgereedschap.
    Sinds die tijd heb ik 4 beitels erbij gekregen..... een mooi resultaat, mede dankzij enkele forumleden,maarrr, ik heb mijn set nog niet compleet, vandaar mijn herhaalde oproep.

Ik ben in het bezit van een aantal Nooitgedagt beitels, die met de rode kunstof greep. Nu worden deze helaas al een hele tijd niet meer gemaakt. Toch worden ze een enkele keer nog wel eens aangeboden op het net.

Nu zoek ik nog een aantal maten van deze beitels , vnl. van 16 t/m 28 mm.

Vandaar mijn vraag: wie heeft ze deze beitels nog liggen, nieuw of gebruikt en doet er niks meer mee?

Ik zou er erg blij mee zijn.

Alvast bedankt .

Re: Nooitgedagt beitels, rode greep

ik heb er wel een paar maar wil ze niet kwijt (heb ze al heeeeeeel lang)
    maar bij van Broekhoven in oosterhout zou het zomaar kunnen dat er nog nieuwe hangen
    ik moet daar van de week nog zijn ik xal dan even kijken

Ik heb er twee, 18 en 22 mm. Hoeveel bied je? Ik weet dat je ze graag wilt hebben en dat ze zeldzaam zijn.

Houtmannetje:

Als je wilt vragen graag...

Hemski:

Dank voor je aanbod. Bieden is moeilijk. Zo af en toe koop ik via het net een exemplaar.
    De wil er een tientje voor, de ander vraagt 25 euro per stuk.
    Er is op marktplaats een man uit Haastrecht die ze vaak aanbied, maar hele setten met meerdere beitels van de zelfde breedte.
    Heb je een richtprijs in gedachten? Ik wil er best goed voor betalen, maar mijn budget heeft helaas grenzen....

Hoor graag,

Alvast bedankt

Wat is er zo bijzonder aan die rode Nooit Gedacht beitels? Ik heb er een stuk of vier liggen moet ik ze meer dan normaal gaan koesteren?

Hoi Zuma,

OP zich is er niks bijzonders aan deze beitels. Heb toen ik een jaar of 17 was een 32 + 38 mm. gekregen voor mijn verjaardag.
    Later eens wat smallere beitels van een ander merk gekocht, je raadt het al, deze zijn stuk
    NU worden de Nooitgedagt niet meer gemaakt, maar ik probeer op allerlei manieren mijn set nog
    compleet te krijgen.

Heb inmiddels de 6 - 8 -10 - 12 -14 - 32 - 38 mm. Er ontbreken dus nog een aantal maten.

Vandaar mijn oproep. Velen van jullie zullen kwalitatief betere maar ook duurdere beitels gebruiken. Dit laat mijn budget helaas niet toe.

ik gebruik beitels van bahco die met die oranje kunststof grepen en deze zijn voor mij goed genoeg
    dit ook omdat de beitels van nooitgedagt niet meer te koop zijn

Dat zijn ook goede beitels, maar vind het zelf gewoon mooi om 1 set van hetzelfde te hebben....

bij van Broekhoven hebben ze geen beitels met rode handvaten meer
    maar ze hebben nog wel beitels zonder handvat,, maten zo even uit mijn hoofd
    24, 26, 28, 30 en 32 en ook nog wat smallere 16 en kleiner,,, daar weet ik de maten niet van

Houtmannetje,

Bedankt voor je moeite, als hier nu handvaten aanzaten.... dan was ik erg blij geweest.

Forum Rechten