Reparatie wetsteen.

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.418
685
Emst
Ik heb een wetsteen gekocht en in de schuur laten vallen terwijl ik er een kistje voor aan het maken was.
Nu zijn het donkere en het lichte deel los gekomen van elkaar.
Met welke lijm kan ik dit weer aan elkaar vastplakken?
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
Misschien kan je de helften respectievelijk aan het deksel en het kistje zelf hangen, zo hoef je de steen niet om te draaien om het andere vlak te gebruiken;-)
Je kan je kistje zo maken dat beide vlakken tegelijkertijd beschikbaar zijn.

Groeten,
Steven
 

David80

Actieve deelnemer
25 nov 2009
461
1
Lol, precies hetzelfde meegemaakt alleen was die van mij doorgebroken. Dus je hebt nog geluk. Functioneel gezien zou je de 2 helften los kunnen laten van elkaar, dan kan je 2 kanten gebruiken van ieder steen.
 

Dave

Actieve deelnemer
12 aug 2010
168
0
Ik ga mee met het idee van Steven, een bakje maken, waarbij je de bodem en deksel beiden kunt gebruiken.
 

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.418
685
Emst
Ik rotzooi niet alleen met hout, maar o.a. ook aan auto,s, hiervoor heb ik strijkkit staan.
Dit ga ik gebruiken, 2-componenten lijm heb ik niet en om een tube lijm te halen zie ik niet zitten.
Kost mij bijna net zoveel als een nieuwe steen.
Het idee van steven is goed, maar dan moet ik een nieuw kistje maken.
Even nog aan zitten denken om het in een houten blok te kitten zodat het van beide kanten berijkbaar is, doe ik ook niet.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.