Houder voor staf en vredespijp

tegno9

Actieve deelnemer
1 okt 2011
49
0
Mijn tante wil graag een houder voor een kleine staf van haar en een indiaanse vredespijp.
Ik krijg hiervoor betaald, en wat ze tegen mij zij was: 'Noem maar een keer een prijs'.
Ik weet dus absoluut niet wat hier een redelijke prijs voor is.
Het materiaal allemaal bij elkaar kostte rond de €15,00
Het idee is een rechthoekig schilderij-achtige achterkant.
Dan een latje tegen de rand aan dat deze vorm heeft (van de zijkant gezien, je kijkt er als het ware in)
Sorry van sterretjes, maar anders kon ik hem niet maken. Het dikgedrukte is waar het om gaat. Nogmaals sorry vanwege alle onduidelijkheid, maar ik ben nog een beetje onhandig met dit forum :oops:
************__________
***********/****************
**********/*****************
**********---------------------

Vervolgens wil ik vier houders maken die er ongeveer zo uit zien: __ (even slordig snel)
| |__
|____
Het is wel de bedoeling dat hij mooi rond word, dus niet zo hoekig. Ik heb hier een klein afgeraffeld tekeningetje om je een klein beeld hiervan te geven. Hoop dat het redelijk duidelijk is. P.S. dat vierkantje met een vierkantje erin is dus de houder.
Sorry dat het een word-bestand is, maar ik weet niet hoe ik hier direct een afbeelding in kan plaatsen (zou fijn zijn als iemand mij even uit wil leggen :D )
Wat moet ik hier nou precies voor vragen? Wat is een redelijke prijs?


Attached files dingetje.doc (67.5 KB)
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Het plaatsen van een foto is redelijk simpel. Je kan deze als bijlage toevoegen.

Qua prijs....tja...een euro of 15 met een mooi stuk gereedschap wat jij uit mag zoeken. Zo ben ik aan redelijk veel gereedschap gekomen.
 

tegno9

Actieve deelnemer
1 okt 2011
49
0
Rickkoorman, zij woont in apeldoorn, dus dat gaat denk ik niet zo gemakkelijk.
En het materiaal bij elkaar kostte al €15....
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.