Justin, 15 Jaar, Oss

tegno9

Actieve deelnemer
1 okt 2011
49
0
Hallo,

Ik ben Justin, 15 jaar oud, en kom uit Oss. Ik heb mij op dit forum aangemeld omdat ik graag goed wil leren hout bewerken. Ik wil dit graag als hobby doen, en eventueel enige dingen op marktplaats etc. zetten om te verkopen. Misschien wil ik later een klein winkeltje naast of in mijn huis. Ik heb geen werk, maar ben momenteel wel aan het kijken voor een bijbaantje bij de AH. Ik wil graag de PABO gaan doen na de middelbare school. Ik zit momenteel in de 4e van HAVO. Het lijkt me leuk om op dit forum over hout bewerken te praten, en dit vakmanschap te leren als hobby. Ik heb al enige woorden gezien waar ik niks van begrijp, maar dat komt met de dag, denk ik zelf. Ik zou graag willen dat mensen zeggen als ze iets zien op mijn foto's wat niet helemaal klopt, of net anders had moeten zijn, kritiek is dus welkom. Als iemand graag wil zien wat ik tot nu toe heb gemaakt, zal ik hier even wat foto's bij plaatsen. Wat ik tot nu toe heb gemaakt is: Een houder voor mijn iPod, een houder voor mijn mes, een houder voor mijn harde schijf en een houder voor mijn XBOX 360 controller. Het contact dat ik tot nu toe heb gehad vond ik leuk, dus ik hoop hier in de loop van de weken, of maanden, in te stromen en hoop door jullie lichtelijk begeleid te worden, in hoe sommige dingen zouden moeten e.d. Ik verwacht niet dat jullie de taak op je nemen mij houtbewerken te leren, dat probeer ik hier echt niet mee te zeggen :oops: . Het lijkt me alleen wel leuk als sommige mensen het niet erg vinden mij te helpen,

Groetjes Justin
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Welkom, geweldig dat jonge mensen zoals jij interesse hebben in houtbewerking.

Iedereen deelt hier graag zijn kennis en mening, kritieken zijn hier opbouwend en niet om af te zeiken! Laat je vooral ook niet ontmoedigen door het vakmanschap dat sommige leden hier bezitten. Houtbewerking leer je nou eenmaal niet en een dag.
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Justin

Oss / Eindhoven is volgens mij met een busritje te doen.

Vandaag is de OPEN DAG HOUT in het klokgebouw. Als je je wilt oriënteren dan is dit de ultieme dag. Meer dan 100 exposanten, van gereedschap handelaren "doosjesmakers"houtdraaiers enz enz.

Een lekker dagje hout snuffelen, en natuurlijk is jouw vertrouwde FORUM ook aanwezig.

HG Hugo
 

tegno9

Actieve deelnemer
1 okt 2011
49
0
Bedankt voor het meedenken, het lijkt me inderdaad super leuk om daar heen te gaan, helaas zit ik nog op school :cry:
Ik heb morgen, en overmorgen een toets, dus moet hard leren :x
Misschien een keer een andere beurs:p
 

markvanzee

Actieve deelnemer
4 okt 2011
469
1
langerak
welkom op het forum justin, ik behoor net als jou ook tot de wat jongere generatie, ik ben 18 jaar.
als je moeite heb met vaktermen enzo, dan raad ik je aan om wat boeken over houtbewerking aan te schaffen, daar leer je erg veel van. houd ook altijd je ogen open voor oud gereedschap bij iemand in de schuur ofzo, en wees dan zo brutaal om te vragen of het misschien mag overkopen, op die manier kun je heel erg goedkoop een leuk gereedschapset bij elkaar sparen!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.