Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Gezocht: goedkope gereedschap set

Ik ben op zoek naar een goedkope, simpele gereedschap set.
    Waar ben ik naar op zoek:
    - Een fijne vijl
    - Een grove vijl
    - Een hamer
    - Een handzaag
    - Een kruiskop schroevendraaier
    - Een platte schroevendraaier
    - Wat spijkers en schroeven
    - Verschillende schuurpapieren
    - Twee bijtels
    - Figuurzaag met verschillende zaagjes
    - Een grote zaag

Dit alles het liefst rond de €20,00.
    Het hoeft namelijk niet van top kwaliteit te zijn. Ik ben nog maar een amateur, en leen al het gereedschap van mijn vader (ikzelf ben nl. nog maar 15 jaar), maar ik zou graag een eigen gereedschap kist aanschaffen met de inhoud.

Laat mij even weten als je een of meerdere van deze artikelen hebt, dan zou ik die graag over willen kopen. Nogmaals, het hoeft geen top kwaliteit te zijn, gewoon goedkope dingen om mee te beginnen.
    Ik wil aan de hand van deze materialen kleine dingen maken, en deze op marktplaats, of hier, of op eBay verkopen.

Groetjes Justin

Re: Gezocht: goedkope gereedschap set

Je kan best eens op rommelmarkten gaan kijken. Daar zul je voor weinig geld (en een beetje geluk) mooie dingen vinden van behoorlijke kwaliteit. Of eens gaan schooien bij kennissen en familie. De meesten zullen nog wel enkele spullen hebben die nu stof liggen te vergaren. Maar blijf weg van de 'Topaanbiedingen' van complete gereedschapsets. Meestal gewoon slechte kwaliteit, en de meeste dingen ga je niet gebruiken.

Mathieu

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Justin

Hardstikke goed dat je je eigen gereedschap set wil hebben. Mijn advies : koop zo goed mogelijk gereedschap. Je vader vindt het vast niet erg dat je zijn gereedschap nog tijdelijk leent mits je zelf aan het sparen bent voor je eigen set!!

Wat wil je zoal gaan maken ?

Hallo Justin