Houder

tegno9

Actieve deelnemer
1 okt 2011
49
0
Beste mensen,

Ik ben zelf nog maar en jongen van 15 jaar, en zou graag willen leren hout bewerken. Nu ben ik inmiddels een paar weken bezig met wat 'kleinere' dingen maken, zoals een houder voor m'n iPod, harde schijf, en een mes. Ik wil graag de overstap maken naar de wat grotere dingen, zoals bijzettafereel, of een voetensteuntje. Graag zou ik hier advies voor willen ontvangen, en bouwtekeningen zou helemaal geweldig zijn. Ik zal op het forum 'Foto's van ........' een topic aanmaken en jullie hier dagelijks op de hoogte houden van foto's hoe het gaat, en wat ik heb gedaan. Ik hoop hierbij ook aanvullende kritiek te ontvangen, waarna ik enige veranderingen aan mijn project kan toepassen. Ik wil graag leren houtbewerken, maar ook meteen goed! Als iemand benieuwd is naar mijn eerdere projectjes hoor ik het wel. Nu heel even over een opdrachtje dat ik van mijn tante heb gekregen. Ze wil graag een houder voor een toverstokje van haar, en een indiaanse pijp om mee te roken. Dit wil ik waarschijnlijk onder elkaar plaatsen, en ze wil het graag op kunnen hangen, maar op de grond is ook niet erg. Hier even een voorbeeldje van google hoe het ongeveer moet worden: http://www.google.nl/imgres?q=sword...1t:429,r:1,s:32&tx=100&ty=44&biw=1440&bih=807 of zoiets http://www.google.nl/imgres?q=sword...1t:429,r:26,s:0&tx=172&ty=13&biw=1440&bih=807. Ik weet al wel een beetje hoe ik hier aan kan beginnen, maar tips zijn van harte welkom. Ook hiervan zal ik jullie op de hoogte houden met behulp van foto's. Ik hoor het wel als jullie enige ideeën hebben.

Groetjes Justin
 

tjalling

Actieve deelnemer
9 jul 2009
57
0
Hoi Justin,

Ik weet niet wat voor ''n opleiding je nu doet maar als je echt wilt leren houtbewerken zou je een moeten komen kijken op het HMC; MBO vakschool voor hout, meubel en interieur.
(www.hmcollege.nl)

Groet,

Tjalling Mulder
docent HMC
 

tegno9

Actieve deelnemer
1 okt 2011
49
0
Ik wil dit meer als hobby doen, maar hier wel goed in worden.
Ik wil waarschijnlijk al naar de PABO, dus dat gaat waarschijnlijk niet door, maar toch bedankt voor het mee denken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.